1. Tryb rozgrywek

Przewidziane są dwie fazy rozgrywek – kwalifikacje oraz wielki finał. Eliminacje zostaną rozegrane w trybie pojedynczej eliminacji (SE). Wielki finał rozegrany zostanie w formie drabinki podwójnej eliminacji. 

 

2. Kwalifikacje

Przewidziane zostały 2 turnieje kwalifikacyjne. Każde z kwalifikacji rozgrywane będzie systemem SE32, co oznacza, że maksymalnie zapisać się może do jednego turnieju 32 graczy. Czterech najlepszych graczy trafia do wielkiego finału - miejsce, które zajmą w czasie zmagań decyduje zaś o rozstawieniu w pierwszej rundzie wielkiego finału (TOP1 #1 zmierzy się z TOP4 #2, etc.).  

 

3. Wielki finał

Finał zorganizowany zostanie w formie jednodniowego turnieju. Drabinka podwójnej eliminacji Bo3 aż do decydującego starcia, które rozegrane zostanie w formacie Bo5. 

 

4. Terminarz

Color League by EIZO & Qpad – Q1:
Początek zapisów: 10.04.2015
Koniec zapisów: 19.04.2015 do godziny 23:59
Turniej rozgrywany jest 20.04.2015 od godziny 17:00
Aby zapisać się do turnieju kliknij tutaj:



Color League by EIZO & Qpad – Q2:
Początek zapisów: 10.04.2015
Koniec zapisów: 24.04.2015 do godziny 23:59
Turniej rozgrywany jest 25.04.2015 od godziny 17:00
Aby zapisać się do turnieju kliknij tutaj:

5. Data wielkiego finału

Wielki finał rozegrany zostanie w sobotę, 09 maja 2015 roku. Planowany start rozpoczęcia rozgrywek to godzina 10:00. 

6. Mecze

Aby skontaktować sie z przeciwnikiem, należy użyć nicku.id, który zawarty jest w profilu każdego z graczy. Można używać także prywatnych wiadomości na stronie allplay, które także znajdują się w profilu każdego z graczy.

Co gdy przeciwnik się nie zjawił?

Jeżeli gracz, z którym miałeś toczyć pojedynek, nie zjawił się, należy poczekać 15 min, po tym czasie należy się walkower.

 

Mappol:

Expedition Lost
Vaani Research Station
Inferno Pools
Coda
Echo
Cactus Valley
Iron Fortress

Wybór mapy:

Odrzucamy mapy na zmianę, aż w puli pozostaną 3. Następnie gracz, który odrzucał jako pierwszy wybiera mapę numer 1, gracz, który odrzucał jako drugi wybiera mapę numer 2. Mapa numer trzy rozgrywana zostaje w przypadku remisu.

 

Powtórki:

Gracze mają obowiązek wgrać w media meczowe powtórki ze swoich spotkań.

 

Obserwatorzy:

Aby gra odbyła się w towarzystwie obserwatorów, obaj gracze muszą się na to zgodzić. W przypadku jednej odmowy, gra musi zostać rozegrana jedynie z ludźmi ze sztabu administratorów.

 

Disconnecty podczas gry:

Rozłączenie w ciągu 3 pierwszych minut gry powoduje powtórzenie rozgrywki. Po późniejszym rozłączeniu o wznowieniu rozgrywki z powtórki, bądź jej powtórzeniu decyduje administrator.

 

Wyniki:

Wyniki są wpisywane indywidualnie przez zawodników tuż po rozegraniu meczów. Administratorzy w żaden sposób nie ingerują we wpisywane wyniki.

 

Pozostałe:

Administrator ma pełne prawo do rozwiązywania problemów na własny sposób oraz ingerowania w regulamin w dowolnym etapie turnieju.

 

Kontakt : 

W razie nagłych problemów prosimy kontaktować się z administratorem turnieju:

Wojciech "Dembski" Dębowski - Allplay.pl lub bezpośrednio w kliencie gry: Xanatos#962

 

7. Nagrody

Finały LANowe odbędą się w Warszawie w dniu 09.04.2015.

Przygotowaliśmy dla Was następujące nagrody:
1 miejsce: Monitor EIZO FS2434
2 miejsce: Słuchawki Qpad QH90
3 miejsce: Mysz Qpad 5K pro + podkładka Qpad
4 miejsce: Gadżety iCorner