1. Założenia ogólne

1.1 Regulamin jest własnością ligi allplay.

1.2 Udział w turnieju jest równoznaczny z całkowitą akceptacją poniższego regulaminu.

1.3 Kopiowanie lub wykorzystywanie regulaminu bez zgody allplay jest zabronione

1.4 Turniej kwalifikacyjny do Cracow Game Days 2019 rozgrywany będzie poprzez fazę play-off w systemie DE8 BO3 - mapy odrzucane przez kapitanów drużyn. Czas na rozegranie jednej rundy to 3 godziny 

1.5 Czas trwania turnieju : 

Turniej Kwalifikacyjny

16-18.07.2019

Rozpoczęcie turnieju 16.07.2019 g. 17:00

Zakończenie turnieju 18.07.2019 g. 23:00

 

Poszczególne fazy

16.07.2019 - Drabinka wygranych

17:00-20:00 - 1/4

20:00-23:00 - 1/2

16.07.2019 - Drabinka przegranych

20:00-23:00 - Runda 1

 


 

17.07.2019 - Drabinka wygranych

17:00-20:00 - Finał (awans na lana)

17.07.2019 - Drabinka przegranych

17:00-20:00 - Runda 2

20:00-23:00 - Runda 3




18.07.2019 - Drabinka przegranych

20:00-23:00 - Finał (awans na lana)


Każda drużyna ma 3 godziny na rozegranie każdej rundy (meczu). Nie ma możliwości przełożenia terminów, gdyż są to terminy narzucone z góry

 

Przykład:

http://allplay.pl/uploads/news/Beztytu%C5%82u_16.png

*Mecz należy rozegrać do godziny 13:00. -  w powyższym przypadku*

 

1.6 Administrator turnieju:

Łukasz MEta Kozłowski 

e-mail :  meta@allplay.pl 

Fanpage :  https://www.facebook.com/esport.meta


W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu najlepiej poprzez fanpage

2. Nagrody

2.1 Dwie najlepsze drużyny (wygrani z drabinki wygranych i przegranych) otrzymują slota na finały lanowe które odbędą się 21 lipca 2019 r. w Krakowie podczas Cracow Game Days 2019

2.2 Na samym turnieju lanowym zostanie rozegrany tylko 1 mecz finałowy BO3 pomiędzy tymi drużynami

2.3 Nagrody za poszczególne miejsca:

 

 5 x klawiatura mechaniczna GK540 Kailh Red + gadżety

gadżety

3. Zawodnicy

3.1 Użytkownicy zobowiązani są do wpisania SteamID w profilu. Jego brak - patrz punkt 8.13

3.2 Użytkownik może reprezentować maksymalnie jeden zespół w danym turnieju.

3.3 Użytkownik nie może zmieniać zespołu w trakcie trwania rozgrywek.

3.4 Zabrania się wulgarnych treści w stronę administratorów i użytkowników.

3.5 Zabrania się używania nazw kont graczy oraz opisów o wulgarnej treści  

3.6 W turnieju dozwolone jest używanie 6 gracza jako COACH. Coach ma obowiązek nagrywać demo tak jak wszyscy gracze.

4. Zespoły

4.1 W zespole może znajdować się maksymalnie sześciu graczy.

4.2 Zabrania się używania nazw drużyn oraz opisów o wulgarnej treści.

4.3 W każdej drużynie może być 6 graczy : 5 podstawowych + 1 rezerwowy (trener). Po rozpoczęciu swoich pierwszych meczy, drużyna może dodać/wymienić tylko i wyłącznie 1 graczy w składzie. Dokonanie większej ilości zmian skutować będzie powtórką meczu, bądź nawet walkowerem - ostateczną decyzję podejmuje administrator. Punkt ten dotyczy osób które rozgrywały mecze turniejowe, nie tyczy się jednak osób które w nim tylko widnieją.

5. Rozgrywki

5.1 Maksymalna liczba drużyn w każdym turnieju wynosi 8

5.2 Wszystkie mecze rozgrywane są w systemie BO3

5.3 W systemie BO3, nożówka rozgrywana jest na każdej mapie.

5.4 W przypadku remisu (15:15), rozgrywane są dogrywki po każdej ze stron w systemie MR3 z 10000$ na START (po wczytaniu cfg do którego link podany jest niżej, dogrywka załączy się automatycznie)

5.5 Mapy odrzucane przez kapitanów :  BO3 - ban, ban, pick, pick, ban, ban, decider

5.6.1 Miejsce odrzucania map pozostaje w gestii drużyn (w komentarzach pod meczem, bezpośrednio na serwerze, rozmowa STEAM) Jednakże informacja o wybranej/wybranych mapie/mapach musi zostać zamieszczona na stronie meczowej.

5.7 Mapy na których rozgrywany jest turniej :

 

de_dust2

de_train

de_vertigo

de_nuke

de_mirage

de_inferno

de_overpass

 

5.8 Surowo karane jest używanie błędów gry. Patrz punkt 8.6

5.9 Używanie chatu w grze w celu zirytowania/obrażenia przeciwnika jest zabronione.

5.9 Maksymalny czas, w którym drużyna może się spóźnić na mecz od zaakceptowanej wcześniej godziny to 15 minut. Nieprzybycie przeciwników musi być udokumentowane screenshotem z rcon status.

5.10 Po odrzuceniu map serwer zostanie przeklejony przez administratora do zakładki "Informacje o meczu" albo poprzez komentarz pod meczem

5.12 Każda drużyna ma prawo do 2 pięciominutowych pauz (taktycznej i technicznej) na każdej rozgrywanej mapie

6. Media

6.1 Media z meczu tj. screeny z wynikami z poszczególnych map, status udostępniają gracze danej drużyny zaraz po zakończeniu spotkania poprzez Dodaj Media w zakładce Informacje. Dopuszcza sie w wyjątkowych sytuacjach dodawanie linków do mediów w komentarzach, jeśli strona nie pozwala ich wrzucić.

6.2 Media z meczu (ss z wynikami, status) należy udostępanić w przeciągu 30min min od zakończenia spotkania.

6.3 Media (screeny, dema) należy zachować do zakończenia turnieju oraz udostępnić je na życzenie administratora rozgrywek.

6.4 Dema można zażądać poprzez opcję dodania komentarza/raportu do spotkania.

6.5 Każda drużyna może poprosić przeciwnika o dema do 10 min od zakończenia spotkania. Czas na ich dostarczenie wynosi 30 min od napisania prośby

6.5.1 Każdy gracz ma obowiązek nagrywać demo. Upload powinien nastąpić przed upłynięciem 1h od napisania prośby. W przypadku, gdy zwycieska drużyna nie dopełni tego obowiązku, wpisywane jest w/o na korzyść drużyny przeciwnej

6.5.2 Po uploadzie dem, przeciwnik ma 30min  na zgłoszenie swoich ewentualnych uwag i zastrzeżeń. 

6.6 W prośbie o demo należy dokładnie opisać, z której ćwiartki/połówki meczu dany gracz ma dostarczyć POV (Terrorist, Counter-Terrorist). Prośby z nieokreślonymi jasno ćwiartkami/połówkami są nieważne.

6.7 W przypadku złego requestu, można go poprawić w komentarzach do meczu maksymalnie do 5 minut od wstawienia/napisania błędnego requestu.

6.8 W turnieju kwalifikacyjnym Cracow Game Days 2019  można poprosić maksymalnie o 2 dema z każdej rozgrywanej mapy

6.9 Prośba o więcej dem niż uwzględnione w regulaminie danej ligi będzie nieważna.

7. Oszukiwanie

7.1 Zabronione jest uczestnictwo w lidze na nielegalnym koncie STEAM oraz allplay.

7.2 Bany

7.3 Ban jest przyznawany graczowi, a nie tylko na konto gry, a zatem nawet jeśli zmienicie konto, a nam uda się dowieść, że ta sama osoba, wcześniej zbanowana, gra na nowym koncie gracza, ban zostaje przeniesiony na kolejne konto.

7.4 Należy posiadać prawidłowe STEAM_ID w profilu użytkownika na stronie ligi. Posiadanie błędnego - patrz punkt 8.16

7.5 W wypadku wątpliwości czy dane zagranie jest zakazane należy skonsultować się z administratorem ligi. Drużyna, która zauważy, że przeciwnik używał jednej z w/w rzeczy zgłasza to po meczu administratorowi ligi, który wyciągnie z tego konsekwencje.

7.6 Używanie niedozwolonego oprogramowania jest surowo karane. Karą za używanie niedozwolonego oprogramowania (cheaty) jest ban we wszystkich ligach i turniejach na zawsze.

7.7 W czasie meczu oraz po zakończeniu spotkania obowiązuje kultura osobista.

7.8 Próba sfałszowania statusu równoznaczna jest z przypisaniem walkowera na korzyść przeciwnika a dana drużyna ukarana zostanie punktami karnymi.

7.9 Drużyna, która udowodni nieczystą grę przeciwnika (cheaty) wygrywa mecz walkowerem.

7.10 Zabronione jest uczestnictwo w turnieju gracza, który nie jest dodany do drużyny oraz nie ma założonego konta allplay z prawidłowo podanymi danymi osobowymi

8. Kary i rozstrzygnięcia

8.1 Wulgarne treści, zachowania, spamowanie oraz prowokowanie, zarówno w trakcie meczu jak i w komentarzach przed i po meczowych. Wszystkie takie zachowania są zabronione, a każdy jednorazowy przejaw będzie karany punktami karnymi. Wszystkie screeny z obrazami na serwerze powinny zawierać tabelę graczy.

8.2 Drużyna ma prawo nie zgodzić się do gry na źle skonfigurowanym serwerze. W takim wypadku po opuszczeniu serwera należy udostępnić dowody, świadczące o błędnych ustawieniach serwera. Należy pamiętać, że rozpoczęcie gry na źle skonfigurowanym serwerze jest akceptacją jego złej konfiguracji i nie może być podstawą do konfliktu.

8.3 Każdy gracz ma obowiązek do nagrywania dem z meczu - upload w przypadku requestu przeciwnika.

8.4 Nieuzasadnione, bądź bezpodstawne konflikty są zabronione. Za takie konflikty przyznawane są punkty karne dla twórcy konfliktu oraz członków jego drużyny. Każde obarczenie przeciwników w sprawie nieczystej gry musi zostać potwierdzone demem, screenem bądź w inny sposób, tak, aby administrator mógł zapoznać się z danym zachowaniem i podjąć ostateczną decyzję. Bezpodstawne zarzuty oraz aluzje będą karane punktami karnymi.

8.5 Każdy gracz może występować tylko w jednej drużynie danego turnieju. Złamanie tego punktu jest karane punktami karnymi dla gracza oraz drużyny oraz skutkuje powtórką lub usunięciem meczu.

8.6 Zabronione jest wykorzystywanie błędów map (bugów) powszechnie uznanych jako zakazane np. flashbug, chodzenie po teksturach czy przechodzenie przez nie, np. skywalking etc. Za stosowanie w/w zagrań drużyna zostaje ukarana punktami karnymi oraz wynik może ulec zmianom, w zależności od ilości użytych w/w zagrań (wynik taki sam lub usunięcie meczu).

8.7 Potwierdzenie daty meczu przez liderów drużyn jest akceptacją meczu oraz stawienie się na niego. Za niestawienie się na meczu drużyna otrzyma punkty karne a drużyna przeciwna wygra mecz poprzez walkower.

8.8 Używanie niedozwolonego oprogramowania jest surowo karane. Karą za używanie niedozwolonego oprogramowania (cheaty) jest ban we wszystkich ligach i turniejach na zawsze, a przeciwnicy otrzymują W/O.

8.9 Próba sfałszowania statusu przez jedną z drużyn równoznaczna jest z usunięciem meczu (walkowerem) oraz otrzymaniem punktów karnych.

8.10 Użycie niezarejestrowanego gracza jest zabronione. Gdy dana drużyna użyje niezarejestrowanego gracza nałożone zostaną punkty karne dla drużyny, a mecz zostanie usunięty (walkower)

8.11 Wpisywanie fałszywego wyniku jest zabronione. Złamanie tego punktu skutkuje nałożeniem punktów karnych na drużynę. 

8.12 Wpisanie (zaakceptowanie) wyniku, wiąże się z jego akceptacją. Po tym fakcie, zgłoszenie konfliktu jest możliwe, jednakże jakakolwiek przyczyna jego zgłoszenia nie będzie miała wpływu na wynik spotkania.

8.13 Wpisanie STEAM_ID w profilu gracza jest obowiązkowe. Jego brak, bądź posiadanie nieprawidłowej wartości równoznaczne jest z walkowerem na korzyść przeciwnika oraz punktami karnymi.

9. Konflikty

9.1 W kwestiach spornych gracze mają prawo zgłosić konflikt, dzięki czemu meczem zajmie się administrator ligi.

9.2 Liga allplay posiada AutoAkcept (po 24 godzinach od wpisania wyniku przez jedną ze stron, i po 1 godzinie przy wyniku wpisanym przez obydwie strony, mecz zostaje automatycznie zaakceptowany).

9.3 Przed rozpoczęciem konfliktu należy sprawdzić czy wszystkie wymagane media znajdują się w danym meczu (status, ćwiartki, raport Azereusa oraz wymagane dema).

9.4 Jeżeli uważasz, że przeciwnik grał niewłaściwie, bądź oszukiwał, wykorzystywał błędy mapy określ, w których minutach demka widzisz ów błąd/oszustwo - przyspieszy to zatwierdzenie (bądź nie) wyniku meczu i podniesie współczynnik wykrywalności oszustw.

9.5 Konflikt należy dokładnie opisać, zdecydowanie przyspieszy to jego rozwiązanie.

9.6 Konflikt należy zgłosić nie szybciej niż 30min po zakończeniu spotkania, chyba że zaistniała sytuacja nie wymaga oczekiwania.

9.7 Konflikt należy zgłosić nie później niż 1h po zakończeniu spotkania, konflikty zgłaszne później nie będa rozpatrywane. 

9.8 W kwestiach nieopisanych w regulaminie, decyzję podejmuje administrator.