1. Założenia ogólne

1.1 Regulamin jest własnością ligi allplay.

1.2 Udział w lidze jest równoznaczny z całkowitą akceptacją poniższego regulaminu.

1.3 Kopiowanie lub wykorzystywanie regulaminu bez zgody allplay jest zabronione.

 

2. Zawodnicy

2.1 Użytkownik ligi allplay może posiadać tylko i wyłącznie jedno konto gracza w jednej grze.

2.2 Użytkownik przystępujący do rozgrywek musi posiadać własną, oryginalną oraz zaktualizowaną wersję gry.

2.3 Użytkownicy zobowiązani są do wpisania STEAM_ID w profilu.

2.4 Użytkownik może reprezentować maksymalnie jeden zespół w danej lidze.

2.5 Użytkownik zobowiązany jest do gry na nicku wprowadzonym w profilu lub podobnego, który nie utrudnia identyfikacji.

2.6 Od dnia 01.01.2012 dołączając do jakiejkolwiek ligi/turnieju, w której przyznajemy nagrody gracz musi uzupełnić dane osobowe - podając prawdziwe imię i nazwisko oraz miasto, w którym mieszkacie. Przez cały okres startu dane te nie mogą zostać zmienione. Dane te mogą pozostać ukryte.

2.7 Nagrody będą wysyłane tylko do adresata wskazanego z imienia i nazwiska podczas rejestracji i przystępowania do ligi/turnieju. Nie będą wysyłane komu innemu, nie licząc sytuacji wysyłania nagród zbiorczą przesyłką do drużyn lub liderów/menedżerów drużyn

2.8 Zabrania się używania nazw użytkownika oraz opisów o wulgarnej treści.

3. Spotkania

3.1 System punktacji w lidze allplay oparty jest na zmodyfikowanym systemie rankingowym potocznie znanym jako ELO.

3.2 Mecze

3.2.1 Mecze rozgrywane są systemem 1na1, MR15, jedna mapa.

3.2.2 Każdy mecz jest rozgrywany na serwerach obu stron - 1 połowa na jednym serwerze 2 połowa na serwerze przeciwnika.

3.2.3 Dopuszcza się rozegranie obu połówek na serwerze jednej ze stron w przypadku, gdy jeden z graczy nie posiada serwera, jednak zgoda na to musi zostać poświadczona w komentarzach pod meczem.

3.2.4 Brak takiej zgody i rozpoczęcie gry będzie równoznaczny z akceptacją warunków panujących na serwerze4 i nie może stanowić podstawy do wszczęcia konfliktu.

3.2.5 Dane IP drugiego serwera oraz informacja, że mecz będzie lub nie będzie rozgrywany na dwóch serwerach musi znaleźć się w komentarzu pod meczem przed rozpoczęciem spotkania.

3.2.6 Gracze między sobą ustalają, na którym serwerze zaczynają spotkanie i 1 połowę.

 

3.3 Mapy są automatycznie losowane przez system, jednakże za porozumieniem stron możliwa jest zmiana wylosowanej mapy na inną w komentarzach przedmeczowych.

3.4 O położeniu danego gracza (Terrorist, Counter-Terrorist) decyduje runda nożowa rozegrana przed rozpoczęciem meczu właściwego. Podczas rundy nożowej należy zachować broń.

3.5 Jeżeli w czasie rundy nożowej przeciwnik schowa się, by wygrać rundę przez wyczerpanie limitu czasu - drużyna, która się schowała przegrywa.

3.6 Po rozegraniu 15 rund następuje zmiana stron.

3.7 Mecz nie kończy się w chwili zdobycia 13 punktów przez jednego gracza. Należy go rozegrac do końca - pełne 24 rundy. W przypadku gdy gracz wygrany opuści serwer mimo że przegrany chce dograć do końca - rundy zailcza sie dla gracza przegrywającego. W przypadku gdy gracz przegrywający  opuści serwer - rundy zalicza się dla gracza wygrywajacego.

3.8 W przypadku remisu (15:15) mecz zostaje zakończony. Nie gramy dogrywek.

3.9 Rozegranie meczu drugi raz z tym samym graczem może nastąpić dopiero po upływie 3 dni od rozegrania pierwszego spotkania.

3.10 Mecze rozgrywane są bez obserwatorów (spectator). Możliwe jest podłączenie HLTV (delay 90 lub więcej). Nawet jeśli tylko jedna ze stron tego wymaga hltv musi pozostać. 

3.11 Status (należy wpisać w konsoli "status", a następnie "snapshot") powinien zostać wykonany przez obydwie drużyny przed rozpoczęciem meczu oraz przy każdym opuszczeniu oraz ponownym wejściu na serwer gracza.

3.12 Obaj właściciele serwerów, w przypadku rozgrywania spotkania na dwóch serwerach, muszą zrobić oprócz statusu także rcon status z widocznymi Steam_ID oraz IP graczy, jednak nie trzeba go wrzucać do raportów meczowych a tylko dostarczyć na żądanie admina. Rcon status, jak i demka muszą być przechowywane jak i pozostałe media przez 7 dni, a w przypadku konfliktu do jego rozstrzygnięcia.

3.13 Każdy gracz ma obowiązek nagrywać własne demo poprzez "record nazwa_dema" i udostępnić je na prośbę rywala lub administratora. Demo z HLTV nie zastępuje dem nagrywanych przez graczy.

3.14 Każdy gracz ma prawo do jednej pięciominutowej pauzy. Pauze można zrobić w przerwie między ćwiartkami, oraz pod koniec lub na samym początku rundy (podczas freezetime).

3.15 Maksymalny czas, w którym gracz może się spóźnić na mecz od zaakceptowanej wcześniej godziny to 15 minut. Nieprzybycie przeciwników musi być udokumentowane screenshotem z serwera zawierającym aktualną godzinę i STEAM_ID zawodników na serwerze.

3.16 Chat wewnętrzny gry nie może służyć jako narzędzie spamu. Używanie chatu w grze w celu zirytowania/obrażenia przeciwnika jest zabronione.

4. Zespoły/Gracze

4.1 W lidze może wziąć udział każdy gracz, który posiada konto z niezbanowanym kontem STEAM oraz allplay (konto użytkownika).

4.2 Zabrania się używania nazw drużyn oraz nazw graczy oraz opisów o wulgarnej treści.

5. Media

5.1 Media z meczu tj. screeny połówek mapy, status oraz raporty z Azereusa udostępniają gracze danej drużyny zaraz po zakończeniu spotkania poprzez Dodaj Media w zakładce Informacje. Dopuszcza sie w wyjątkowych sytuacjach dodawanie linków do mediów w komentarzach, jeśli strona nie pozwala ich wrzucić.

5.2 Media z meczu należy udostępnić w przeciągu 24 godzin od zakończenia spotkania.

5.3 Media (screeny, statusy, dema oraz raport Azereusa) należy zachować przez 7 dni oraz udostępnić je na życzenie administratora rozgrywek.

5.4 Dema można zażądać poprzez opcję dodania komentarza do spotkania.

5.5 Każdy gracz może poprosić przeciwnika o dema do 60 minut od zakończenia spotkania. Czas na ich dostarczenie wynosi 24 godziny od napisania prośby.

5.6 W prośbie o demo należy dokładnie opisać, czy chodzi o demo z całego meczu, czy o demo z konkretnej połowy mapy  -  POV (Terrorist, Counter-Terrorist).

5.7 W przypadku złego requestu, można go poprawić w komentarzach do meczu

6. Lista map

- de_dust2

- de_nuke

- de_train

- de_inferno

- de_aztec

- de_prodigy

- de_dust

7. Ustawienia serwera

7.1 Podczas meczu wymagany jest ap1on1.cfg (CFG Pack).

7.2 Podczas meczu należy wyłączyć wszystkie pluginy (amx, amxx, metamod itp.) utrudniające rozgrywanie meczu i posługiwać się wyłącznie rconem.

7.3 Serwer obowiązkowo musi być serwerem STEAM zabezpieczonym systemem Valve Anti-Cheat Secure.

7.4 Zmiana mp_fadetoblack "1" na wartość "0" musi być potwierdzona przez obie strony w komentarzach przedmeczowych - dotyczy meczy drużynowych.

7.5 Poprawność ustawień serwera powinna być sprawdzona przed rozpoczęciem spotkania. W przypadku odnotowania złych ustawień serwera i rozgrywania meczu na złych ustawieniach, winę za zaistniałą sytuację ponoszą obydwie strony biorące udział w meczu. Ustawienia powinny być natychmiastowo poprawione.

7.6 Gracz ma prawo nie zgodzić się na rozegranie spotkania na niepoprawnie skonfigurowanym serwerze. Jednak, jeżeli wyrazi zgodę na grę i ją rozpocznie, zła konfiguracja nie może być podstawą do konfliktu.

8. Ustawienia gracza

8.1 Wymagane są oryginalne modele Counter-Strike 1.6. Należy pamiętać, iż użytkownicy gry CS: Anthology posiadają domyślnie modele CS: CZ. Należy wgrać odpowiednia poprawkę.

8.2 Jakakolwiek podmiana tekstur i modeli gracza lub broni jest zabroniona.

8.3 Zabrania się gry na ustawieniach Software.

8.4 Komenda net_graph musi zostać na czas meczu wyłaczona! (net_graph 0)

8.5 Zabronione jest używanie +duck na scroll.

8.6 Konfiguracja gry dla graczy (poniższe ustawienia muszą być zastosowane w configu gracza):

- color depth (głębia kolorów) 32bit

- ex_interp 0.01-0.03

- rate 20000-25000

- cl_cmdrate 80-101

- cl_updaterate 80-101

- cl_cmdbackup 2

- cl_showevents 0

- cl_pitchspeed 225

- cl_movespeedkey 0.52

- cl_pmanstats 0

- cl_lc 1

- cl_lw 1

- gl_max_size ≥ 256

- gl_monolights 0

- gl_picmip 0

- gl_playermip 0

- gl_polyoffset 0.1 lub 4

- s_show 0

- s_a3d 0

- d_spriteskip 0

- fastsprites 0

- lightgamma 2.5

- texgamma 2.0

 

8.7 Zabronione skrypty:

- skrypty obrotu (turn scripts) o 180° itp.

- skrypty, dzięki którym nie widać modeli broni

- skrypty burstfire

- skrypty multiple-ducking

- skrypty wykorzystujące –mlook

- skrypty stop-shot

- skrypty centrujące ekran

- skrypty niwelujące rozrzut broni (no-recoil)

- skrypty strafejump

- skrypty silent run

- skrypty jump / duck oraz bunnyhop

 

8.8 Wszystkie pliki .cfg znajdujące się w folderze danej wersji językowej gracza muszą zawierać powyższe ustawienia.

9. Oszukiwanie

9.1 Zabronione jest uczestnictwo w lidze na nielegalnym koncie STEAM (Non Steam, Pac steam) oraz niezarejestrowanym koncie w lidze allplay.

9.2 Bany

9.2.1 Ban na stronie blacklisted.pl jest równoznaczny z banem w lidze allplay. Bany w innych ligach i turniejach (ESL, Cybersport, eliminacje WCG, ESWC  i wszelkie inne regularne rozgrywki i ligi oraz mecze ffa) nałożone na graczy i ich konta gier z dniem 01.01.2012 bedą również skutkowały banem w lidze allplay. Poddane zostaną jednak dodatkowej weryfikacji, jeśli dostarczycie nam takie dowody, byśmy mogli je zweryfikować.

9.2.2 Od nałożonych banów gracze będą mogli odwoływać się poprzez blacklisted.pl

9.2.3 Po upływie 6 miesięcy od bana gracz będzie mógł ubiegać się o tzw. rehabilitację. Pisząc prośbę o zawieszenie kary.

9.2.4 Ban zostanie zawieszony tymczasowo, jednak w przypadku kolejnego złapania ban bedzie skutkował dożywotnim zakazem gry w lidze allplay.

9.2.5 W przypadku wcześniejszego zdjęcia bana przez inne ligi (na przykład rehabilitacja ESL) ban zostanie również zdjęty w lidze allplay, jednak nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od nadania bana.

9.2.6 Ban jest przyznawany graczowi, a nie tylko na konto gry, a zatem nawet jeśli zmienicie konto, a nam uda się dowieść, że ta sama osoba, wcześniej zbanowana, gra na nowym koncie gracza, ban zostaje przeniesiony na kolejne konto.

9.3 Należy posiadać wpisane prawidłowe STEAM_ID w profilu użytkownika na stronie ligi.

9.4 Wszelkie nieprawidłowości w configu gracza skutkować będą punktami karnymi lub nawet usunięciem meczu. Maksymalna kara za wielokrotne błędy lub braki w cfg gracza to 5 pkt. karnych. 

9.5 Zabronione jest wykorzystywanie błędów map (bugów) powszechnie uznanych jako zakazane np. flashbug, chodzenie po teksturach czy przechodzenie przez nie, korzystanie z załamań tekstur, skywalking etc.

9.6 Zabronione pozycje graczy:

- de_dust2 [1] [2] [3] [4]

- de_nuke [1] 

- de_inferno [1]

- de_train [1] 


9.7 Używanie tarczy jest zabronione.

9.8 Podkładanie "cichej bomby" jest zabronione.

9.9 Podkładanie bomby w miejscach niemożliwych do rozbrojenia jest zabronione.

9.10 Zabronione jest wychodzenie z serwera i ponowne wchodzenie w celu zdobycia funduszy.

9.11 W wypadku wątpliwości czy dane zagranie jest dozwolone lub zakazane należy skonsultować się z administratorem ligi. Drużyna/gracz, która zauważy, że przeciwnik używał jednej z w/w rzeczy zgłasza to po meczu administratorowi ligi, który podda sytuacje analizie i ewentualnie wyciągnie (lub nie) z tego konsekwencje.

9.12 Używanie niedozwolonego oprogramowania jest surowo karane. Karą za używanie niedozwolonego oprogramowania (cheaty) jest ban we wszystkich ligach i turniejach allplay (patrz punkt 9.2 Bany)

9.13 W czasie meczu oraz po zakończeniu spotkania obowiązuje kultura osobista.

9.14 Próba sfałszowania statusu równoznaczna jest z usunięciem meczu a drużyna/gracz ukarana zostanie punktami karnymi.

9.15 Drużyna/gracz, która udowodni nieczystą grę przeciwnika (cheaty) wygrywa mecz walkowerem.

10. Kary i rozstrzygnięcia

10.1 Wulgarne treści, zachowania, spamowanie oraz prowokowanie, zarówno w trakcie meczu jak i w komentarzach przed i po meczowych. Wszystkie takie zachowania są zabronione, a każdy jednorazowy przejaw będzie karany punktami karnymi. Wszystkie screeny z obrazami na serwerze muszą zawierać tabelę graczy.

10.2 Wpisanie STEAM_ID w profilu gracza jest obowiązkowe. Jego brak, bądź posiadanie nieprawidłowej wartości równoznaczne jest z usunięciem meczu oraz punktami karnymi.

10.3 Zabronione jest posiadanie więcej niż jednego konta gracza. W przypadku posiadania więcej niż jednego konta gracza, wszystkie jego profile zostaną zablokowane do czasu, gdy użytkownik nie usunie pozostałych kont. Nie będzie to jednak miało wpływu na wynik spotkania.

10.4 Użycie nowego gracza jest zabronione. Gdy dana drużyna użyje nowego gracza bez zgody przeciwników, nałożone zostaną punkty karne dla drużyny, jednakże nie wpłynie to na wynik spotkania - Dotyczy rozgrywek zespołowych.

10.5 Użycie zablokowanego gracza jest zabronione. Gdy dana drużyna użyje zablokowanego gracza nałożone zostaną punkty karne zarówno dla drużyny, jak i samego użytkownika, a mecz zostanie usunięty. -  Dotyczy rozgrywek zespołowych.

10.6 Utrudnianie identyfikacji gracza jest zabronione oraz będzie karane punktami karnymi.

10.7 Prośba/informacja którejkolwiek ze stron o podłączenie HLTV musi zostać podana w komentarzu pod meczem. Dopuszcza się rozgrywanie spotkania bez obecności HLTV, jeżeli obie strony wyrażają taką wolę. Gdy obie drużyny rozpoczną spotkanie z HLTV na serwerze, automatycznie zgadzają się na jego transmisję.

10.8 Brak statusu równoznaczny jest z usunięciem spotkania oraz nałożeniem punktów karnych dla obydwu drużyn/graczy. (Status może zostać zastąpiony rcon statusem).

10.9 Brak screenów ćwiartek skutkować będzie punktami karnymi. W przypadku, gdy administrator nie będzie mógł ustalić drużyny zwycięskiej mecz również może zostać usunięty.

10.10 Każda drużyna/gracz ma prawo do 1 pauzy. Każda pauza nie może trwać dłużej niż 5 minut. Po upływie tego czasu drużyna/gracz przeciwna ma prawo odpauzować grę. Kolejna pauza przez tą samą drużynę/gracza w tej samej ćwiartce lub w złym momencie (podczas trwania rundy) jest zabroniona oraz będzie karana punktami karnymi.

10.11 Drużyna/gracz ma prawo nie zgodzić się na grę na źle skonfigurowanym serwerze. W takim wypadku po opuszczeniu serwera należy udostępnić dowody, świadczące o błędnych ustawieniach serwera. Mecz zostanie usunięty, a właściciele serwera otrzymają punkty karne. Należy pamiętać, że rozpoczęcie gry na źle skonfigurowanym serwerze jest akceptacją jego złej konfiguracji i nie może być podstawą do konfliktu.

10.12 Ustawienia gracza powinny być identyczne jak w regulaminie z punktu 8. Każde złe ustawienie jest karane punktami karnymi. Skrypty dające przewagę nad przeciwnikiem oraz +duck na scrollu oznaczają przyznanie punktów karnych w przypadku 1 osoby; 2 osob z drużyny i więcej - punkty karne oraz usunięcie spotkania. Dlatego zabrania się modyfikacji configów w celu uzyskania przewagi.

10.13 Używanie tarczy jest zabronione. Użycie jej jest karane punktami karnymi. Przy większej ilości razy użycia tarczy to zachowanie będzie karane usunięciem meczu.

10.14 Cicha bomba jest tak samo traktowana jak używanie tarcz. Użycie jej jest karane punktami karnymi. Przy większej ilości razy użycia tego zagrania będzie karane usunięciem meczu.

10.15 Retry connecting (retry / reconnect) w celu zdobycia funduszy podczas meczu jest zabroniony. Za jego użycie każdorazowo będą nakładane kary w postaci punktów karnych, a w przypadku nagminnego wykorzystywania mecz zostanie usunięty.

10.16 Nieuzasadnione, bądź bezpodstawne konflikty są zabronione. Za takie konflikty przyznawane są punkty karne dla twórcy konfliktu oraz członków jego drużyny. Każde obarczenie przeciwników w sprawie nieczystej gry musi zostać potwierdzone demem, screenem bądź w inny sposób, tak, aby administrator mógł zapoznać się z danym zachowaniem i podjąć ostateczną decyzję. Bezpodstawne zarzuty oraz aluzje będą karane punktami karnymi.

10.17 Każdy gracz może występować tylko w jednej drużynie danej ligi. Złamanie tego punktu jest karane punktami karnymi dla gracza oraz drużyny oraz skutkuje usunięciem meczu. -  Dotyczy rozgrywek zespołowych.

10.18 W przypadku rozegrania meczu drugi raz z tą samą drużyną/graczem przed upłynięciem 3 dni od rozegrania pierwszego spotkania oznacza usunięcie meczu oraz nałożenie punktów karnych dla obydwu drużyn/graczy.

10.19 Zabronione jest wykorzystywanie błędów map (bugów) powszechnie uznanych jako zakazane np. flashbug, chodzenie po teksturach czy przechodzenie przez nie, korzystanie z załamań tekstur, skywalking etc. Za stosowanie w/w zagrań drużyna/gracz zostaje ukarana punktami karnymi oraz wynik może ulec zmianom, w zależności od ilości użytych w/w zagrań (wynik taki sam lub usunięcie meczu).

10.20 Zabronione pozycje graczy z punktu 9.6 są również zabronione w naszych rozgrywkach. Każde jednorazowe ich zastosowanie będzie karane Punktami Karnymi oraz wynik może ulec zmianom, w zależności od ilości użytych tych miejsc (wynik taki sam lub usunięcie meczu).

10.21 Bomba niemożliwa do rozbrojenia jest również zabroniona. Użycie jej jest karane punktami karnymi. Przy większej ilości razy użycia tego zagrania będzie karane usunięciem meczu.

10.22 Podmiana plików innych niż skórki STEAM/GUI są zabronione. Każda udowodniona podmiana będzie karana punktami karnymi dla gracza.

10.23 W przypadku posiadania modeli Counter-Strike: Condition-Zero, na gracza zostaną nałożone punkty karne, jednakże nie wpłynie to na wynik spotkania. Inne modele, dające przewagę podczas gry są zabronione oraz będą skutkować zarówno punktami karnymi jak i usunięciem meczu.

10.24 Używanie programów zmieniających grafikę lub wygląd tekstur są zabronione. Wyjątek stanowią programy do rozjaśniania (np. Gamma Adjuster). Każde udowodnione zmiany będą karane punktami karnymi oraz usunięciem meczu.

10.25 Jeżeli dana drużyna/gracz w przypadku remisu nie udostępni dem, a posiada mniej punktów od przeciwnika, mecz zostaje usunięty, a gracz otrzymuje punkty karne. W odwrotnej sytuacji, wynik pozostaje bez zmian i gracz równiez otrzymuje punkty karne.

10.26 Każdy gracz ma obowiązek posiadania programu Azereus w najnowszej oraz poprawnej wersji (AllPlay). W przypadku użycia innej wersji gracz otrzyma punkty karne, jednakże nie wpłynie to na wynik spotkania.

10.27 Każdy gracz ma obowiązek do nagrywania dem z meczu. Tak samo jak z programem Azereus. Upload powinien nastąpić przed upłynięciem 24h od daty zakończenia meczu. W przypadku, gdy zwycięska drużyna/gracz nie dopełni tego obowiązku, mecz zostanie usunięty, a gracze otrzymają punkty karne.

10.28 Potwierdzenie daty meczu przez liderów drużyn jest akceptacją meczu oraz stawienie się na niego. Za niestawienie się na meczu drużyna otrzyma punkty karne, a mecz zostanie usunięty.

10.29 Używanie nielegalnego (zbanowanego) konta STEAM  (Non Steam lub Pac STEAM), jest zabronione. Natychmiastowo taka osoba otrzymuje 20 Punktów Karnych oraz przegrywa walkowerem.

10.30 Ban na stronie blacklisted.pl jest równoznaczny z banem i dyskwalifikacją na platformie ligi AllPlay. (patrz punkt 9.2 Bany)

10.31 Używanie niedozwolonego oprogramowania jest surowo karane. Karą za używanie niedozwolonego oprogramowania (cheaty) jest ban we wszystkich ligach i turniejach allplay (patrz punkt 9.2 Bany), a przeciwnicy otrzymują W/O.

10.32 Próba sfałszowania statusu przez jedną z drużyn równoznaczna jest z usunięciem meczu oraz otrzymaniem punktów karnych.

10.33 W przypadku posiadania tzw. "Czarnych" screenów, wszystkich takich samych oraz screenów w większości niekompletnych (np. miniaturek) wykonanych przez program Azereus u któregokolwiek z graczy należy wysłać taki raport, oraz dodatkowo dostarczyc demka z całego spotkania, bez requestu przeciwnika. Gracz zostanie ukarana 4 punktami karnymi, jeśli nie dostarczy kompletu mediów - demka i raportu. Zaś w przypadku remisu lub wygranego spotkania przez gracza bez kompletu mediów mecz ten zostanie usunięty.

10.34 Uruchomienie nadzoru Azereus do innego spotkania jest zabronione. Brak stosownego zapisu w logach meczu skutkować będzie nałożeniem punktów karnych dla gracza oraz usunięciem spotkania.

10.35 Wpisywanie fałszywego wyniku jest zabronione. Złamanie tego punktu skutkuje nałożeniem punktów karnych na gracza.

11. Punkty karne

11.1 Za dane przewinienie gracz otrzymuje punkty karne.

11.2 Za każde kolejne przewinienie popełnione mniej niż 7 dni od otrzymania punktów karnych, oprócz punktów karnych konto gracza zablokowane będzie na okres jednego tygodnia. W tym czasie gracz nie może brać udziału w rozgrywkach.

11.3 Punkty karne w lidze allplay przyznawane są na okres 28 dni.

11.4 Gracz, który zdobędzie 16 punktów karnych zostaje zablokowany na 28 dni.

11.5 Punkty karne:

 

Punkty karne dla gracza:

- 2 punkty karne za wprowadzanie fałszywego wyniku z meczu,

- 2 punkty karne za wulgarną nazwę konta profilu,

- 2 punkty karne za użycie HLTV bez zgody przeciwnika (zmiana - za usunięcie HLTV)

- 2 punkty karne dla obydwu graczy za brak screenów ćwiartek,

- 3 punkty karne za niekompletny plik Azereus / Demo,

- 3 punkty karne za rozpoczęcie nieuzasadnionego / bezpodstawnego konfliktu,

- 3 punkty karne za każde nieprawidłowe ustawianie gracza / niedozwolony skrypt,

- 3 punkty karne za utrudnienie identyfikacji zawodnika podczas meczu,

- 3 punkty karne za bind "+duck" na scrollu,

- 3 punkty karne za każde jednorazowe wykorzystanie błędów mapy,

- 3 punkty karne za każdy przejaw braku kultury do zawodników drużyny przeciwnej / admina,

- 3 punkty karne za uruchomienie nadzoru Azereus do innego meczu,

- 4 punkty karne za użycie modeli Counter-Strike: Condition Zero,

- 4 punkty karne za każde jednorazowe użycie tarczy,

- 4 punkty karne za brak dema z meczu,

- 4 punkty karne za brak raportu Azereusa z meczu,

- 4 punkty karne za zły CFG serwera,

- 4 punkty karne za pauzę w trakcie trwania rundy / więcej niż 1 pauzę,

- 4 punkty karne dla obydwu graczy za brak screen statusu z meczu,

- 4 punkty karne za wykorzystywanie błędów mapy,

- 5 punktów karnych za prowokację przeciwnika,

- 5 punktów karnych za spam w komentarzach/protestach meczowych,

- 5 punktów karnych za niestawienie się na mecz (pkt. 3.14),

- 5 punktów karnych za ucieczkę podczas meczu (przed zdobyciem 16 rund u jednego z graczy),

- 5 punktów karnych za wielokrotne błędy i braki w configu gracza

- 6 punktów karnych za udostępnienie fałszywych mediów z meczu (próba oszustwa),

- 6 punktów karnych dla właściciela serwera za kick / ban gracza podczas meczu,

- 7 punktów karnych za podmienione modele (tekstury map itp.),

- 7 punktów karnych za grę na zablokowanym koncie,

- 7 punktów karnych za rozegranie spotkania drugi raz z tym samym graczem przed upłynięciem 3 dni,

- 8 punktów karnych za color depth (głębia kolorów) 16bit,

- 10 punktów karnych za nieprawidłowe STEAM_ID,

- 16 punktów karnych za MultiAccount,

- 16 punktów karnych za tzw. „Fake Mecze”,

- 16 punktów karnych + ban za czitowanie podczas meczu (na ID konta gry),

- 16 punktów karnych + ban za nielegalne konto STEAM.

 

11.6 Jeżeli użytkownik dostarczy wymagane media w późniejszym terminie, punkty karne mogą zostać zredukowane o połowę, w przypadku nieparzystej liczby punktów karnych przyznana zostanie liczba całkowita zaokrąglona w górę. Nie wpłynie to jednak na wynik spotkania.

12. Konflikty

12.1 W kwestiach spornych gracze mają prawo zgłosić konflikt, dzięki czemu meczem zajmie się administrator ligi.

12.2 Liga allplay posiada AutoAkcept (po 24 godzinach od wpisania wyniku przez jedną ze stron, i po 1 godzinie przy wyniku wpisanym przez obydwie strony, mecz zostaje automatycznie zaakceptowany ).

12.3 Przed rozpoczęciem konfliktu należy sprawdzić czy wszystkie wymagane media (również strony zakładającej konflikt) znajdują się w danym meczu (status, ćwiartki, raport Azereusa oraz wymagane dema).

12.4 Jeżeli uważasz, że przeciwnik grał niewłaściwie, bądź oszukiwał, wykorzystywał błędy mapy określ, w których minutach demka widzisz ów błąd/oszustwo - przyspieszy to zatwierdzenie (bądź nie) wyniku meczu i podniesie współczynnik wykrywalności oszustw.

12.5 Konflikt należy dokładnie opisać, zdecydowanie przyspieszy to jego rozwiązanie.

12.6 Jeżeli wynik został przez gracza zaakceptowany to nie ma on już podstaw do wszczynania konfliktu.

12.7 Jeżeli wynik został zaakceptowany przez gracza, mimo braków w mediach, nie ma również podstaw do wszczynania konfliktu.

12.8 W kwestiach nieopisanych w regulaminie, decyzję podejmuje administrator.

13. Ustalenia dodatkowe

13.1 Administracja allplay zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w ciągu trwania ligi, o czym uczestnicy zostaną niezwłocznie poinformowani.

13.2 W kwestiach spornych, nieopisanych w regulaminie należy pisać do kadry administracji ligi, która decyduje o przyznaniu odpowiedniej kary.

13.3 Wszelkie skargi dotyczące błędnych wyników, przypadkowych zatwierdzeń wyników itp. należy kierować do administracji poprzez SUPPORT.

13.4 Komunikator Gadu-Gadu nie jest oficjalną formą kontaktu z administracją. Każda wiadomość wysłana na Gadu-Gadu będzie ignorowana.

13.5 Więcej informacji znajduje się w zakładce "Informacje i szczegóły".