1. Założenia ogólne

1.1 Regulamin jest własnością ligi allplay.

1.2 Udział w lidze jest równoznaczny z całkowitą akceptacją poniższego regulaminu.

1.3 Kopiowanie lub wykorzystywanie regulaminu bez zgody allplay jest zabronione.

1.4 Zapisy do turnieju trwają od 3 stycznia 12:00 do 11 stycznia 23:59. Limit miejsc to 32 drużyny

Po zakończeniu zapisów (11 stycznia 23:59), lider zapisanej drużyny ma obowiązek potwierdzić udział swojej drużyny w turnieju poprzez wysłanie e-maila na adres : meta@allplay.pl, nie później niż do 12.01 do godziny 18:00. W przeciwnym wypadku drużyna może zostać usunięta z turnieju a jej miejsce zajmie zespół z listy rezerwowej. 

1.5 Turniej rozgrywany jest systemem single elimination 32

1.6 Mecze turniejowe rozgrywane są w dniach 12.01-02.02. Czas na rozegranie 1 rundy(fazy) to 72h (3 pełne dni). Wszystkie mecze rozgrywane systemem BO3 - mapy odrzucane przez kapitanów drużyn

 

1.7 Administratorzy: 

Główny administrator turnieju :  

Łukasz MEta Kozłowski - meta@allplay.pl

Administratorzy turnieju :          

Michał szoltys Szołtysik - Michal-szoltysik@wp.pl

Łukasz ijence Wawrzynek - ijence@allplay.pl

2. Nagrody

2.1 W turnieju przewidziano nagrody dla drużyn, które w dniu zakończenia rozgrywek zajmą pierwsze trzy miejsca w zawodach.

2.2 Nagrody za poszczególne miejsca:

 

gold 5x TP-Link Dual-Band N600 Router - TD-W8970, puchar (odznaczenie), Konto premium 50dni

silver 5x podkladka Qpad allplay, puchar (odznaczenie), Konto premium 40dni

 5x koszulka TP-LINK, puchar (odznaczenie), Konto premium 30dni 

 

 

 

2.3 Po zakończeniu rozgrywek Organizator skontaktuje się z liderami drużyn poprzez pocztę e-mail w celu uzgodnienia przesłania nagrody.

2.4 Uczestnicy mają prawo zrzec się z nagrody.

2.5 Nagroda zostanie wysłana do Laureata w terminie 30 dni od dnia zakończenia rozgrywek na adresy zwycięzców podanych przez nich w wiadomości e-mail.

2.6 O dalszym przeznaczeniu nagrody nieodebranej przez Laureatów decyduje Organizator. W przypadku niedostarczenia adresów w ciągu 2 tygodni od zakończenia turnieju nagrody przepadają.

2.7 Nagrody wysyłane są do liderów drużyn.

2.8 Podatek od nagrody pokrywa Organizator.

2.9 Decyzje Organizatora są ostateczne.

3. Zawodnicy

3.1 Użytkownicy mogą posidać wyłącznie jedno konto gracza i użytkownika z prawidłowo wypełnionymi danymi osobowymi.

3.2 Użytkownicy zobowiązani są do wpisania SteamID w profilu.

3.3 Użytkownik może reprezentować maksymalnie jeden zespół w danym turnieju.

3.4 Użytkownik nie może zmieniać zespołu w trakcie trwania rozgrywek.

3.5 Zabrania się wulgarnych treści w stronę administratorów i użytkowników.

3.6 Zabrania się używania nazw kont graczy oraz opisów o wulgarnej treści  

4. Zespoły

4.1 W zespole może znajdować się maksymalnie ośmiu graczy.

4.2 Zabrania się używania nazw drużyn oraz opisów o wulgarnej treści.

4.3 W każdej drużynie może być 8 graczy : 5 podstawowych + 3 rezerwowych. Po wystartowaniu turnieju drużyna może dodać/wymienić tylko i wyłącznie 2 graczy w składzie. Dokonanie większej ilości zmian skutować będzie walkowerem bądź dyskwalifikacją z turnieju. 

5. Rozgrywki

5.1 Maksymalna liczba drużyn w turnieju wynosi 32

5.2 Wszystkie mecze rozgrywane są systemem SE BO3

5.2.1 W systemie BO3, nożówka rozgrywana jest na każdej mapie.

5.3 Obowiązkowe jest uruchomienie AntyCheat'a - allplay Azereus.

5.3.1 Jeżeli gracz nie będzie miał Azereus'a musi wrzucić screen błędu i demo z meczu.

5.3.2 Jeżeli przeciwnik poprosi o zrobienie screenów smoke'ów, wszyscy gracze muszą je zrobić, a następnie wgrać na stronę razem z pozostałymi mediami.

5.4 Mapy w fazie play-off BO3 są odrzucane przez liderów drużyn

5.5 Używamy configu Allplay5on5 dostępnego do ściągnięcia z tego odnośnika

5.6 Mapy na których rozgrywany jest turniej : 

de_dust2_se

de_nuke_se

de_inferno_se

de_train_se

de_mirage_ce

5.7 Surowo karane jest używanie błędów gry.

5.8 Maksymalny czas, w którym drużyna może się spóźnić na mecz od zaakceptowanej wcześniej godziny to 20 minut. Nieprzybycie przeciwników musi być udokumentowane screenshotem z rcon status.

5.9 Używanie chatu w grze w celu zirytowania/obrażenia przeciwnika jest zabronione.

6. Media

6.1 Media z meczu tj. screeny ćwiartek, status oraz raporty z Azereusa udostępniają gracze danej drużyny zaraz po zakończeniu spotkania poprzez Dodaj Media w zakładce Informacje. Dopuszcza sie w wyjątkowych sytuacjach dodawanie linków do mediów w komentarzach, jeśli strona nie pozwala ich wrzucić.

6.2 Media z meczu należy udostępanić w przeciągu 24 godzin od zakończenia spotkania.

6.3 Media (screeny, dema oraz raport Azereusa) należy zachować przez 7 dni oraz udostępnić je na życzenie administratora rozgrywek.

6.4 Dema można zażądać poprzez opcję dodania komentarza/raportu do spotkania.

6.5 Każda drużyna może poprosić przeciwnika o dema do 60 minut od zakończenia spotkania. Czas na ich dostarczenie wynosi 24 godziny od napisania prośby.

6.6 W prośbie o demo należy dokładnie opisać, z której połowy meczu dany gracz ma dostarczyć POV (Terrorist, Counter-Terrorist). Prośby z nieokreślonymi jasno połowami są nieważne.

6.7 W przypadku złego requestu, można go poprawić w komentarzach do meczu maksymalnie do 60 minut od zakończenia spotkania.

6.8 Prośba o więcej ćwiartek dem niż uwzględnione w regulaminie danej ligi będzie nieważna.

6.9 W turnieju TP-LINK Winter CUP - CS:GO 5on5 #3 można poprosić maksymalnie o 5 ćwiartek.

7. Oszukiwanie

7.1 Zabronione jest uczestnictwo w lidze na nielegalnym koncie STEAM oraz allplay.

7.2 Bany

7.2.1 Ban na stronie blacklisted.pl jest równoznaczny z banem w lidze allplay. Bany w innych ligach i turniejach (ESL, Cybersport, eliminacje WCG, ESWC  i wszelkie inne regularne rozgrywki i ligi oraz mecze ffa) nałożone na graczy i ich konta gier z dniem 01.01.2012 bedą również skutkowały banem w lidze allplay. Poddane zostaną jednak dodatkowej weryfikacji, jeśli dostarczycie nam takie dowody, byśmy mogli je zweryfikować.

7.2.2 Od nałożonych banów gracze będą mogli odwoływać się poprzez blacklisted.pl oraz sekcję allplay antycheat

7.2.3 Po upływie 6 miesięcy od bana gracz będzie mógł ubiegać się o tzw. rehabilitację. Pisząc prośbę o zawieszenie kary.

7.2.4 Ban zostanie zawieszony tymczasowo, jednak w przypadku kolejnego złapania ban bedzie skutkował dożywotnim zakazem gry w lidze allplay.

7.2.5 W przypadku wcześniejszego zdjęcia bana przez inne ligi (na przykład rehabilitacja ESL) ban zostanie również zdjęty w lidze allplay, jednak nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od nadania bana.

7.2.6 Ban jest przyznawany graczowi, a nie tylko na konto gry, a zatem nawet jeśli zmienicie konto, a nam uda się dowieść, że ta sama osoba, wcześniej zbanowana, gra na nowym koncie gracza, ban zostaje przeniesiony na kolejne konto.

7.3 Należy posiadać prawidłowe STEAM_ID w profilu użytkownika na stronie ligi.

7.4 W wypadku wątpliwości czy dane zagranie jest zakazane należy skonsultować się z administratorem ligi. Drużyna, która zauważy, że przeciwnik używał jednej z w/w rzeczy zgłasza to po meczu administratorowi ligi, który wyciągnie z tego konsekwencje.

7.5 Używanie niedozwolonego oprogramowania jest surowo karane. Karą za używanie niedozwolonego oprogramowania (cheaty) jest ban we wszystkich ligach i turniejach na zawsze.

7.6 W czasie meczu oraz po zakończeniu spotkania obowiązuje kultura osobista.

7.7 Próba sfałszowania statusu równoznaczna jest z usunięciem meczu a drużyna ukarana zostanie punktami karnymi.

7.8 W przypadku użycia nowego gracza (barred) bez zgody przeciwnika, skutkować będzie punktami karnymi.

7.9 Drużyna, która udowodni nieczystą grę przeciwnika (cheaty) wygrywa mecz walkowerem.

7.10 Zabronione jest uczestnictwo w turnieju gracza, który nie jest dodany do drużyny oraz nie ma założonego konta allplay z prawidłowo podanymi danymi osobowymi

8. Kary i rozstrzygnięcia

8.1 Wulgarne treści, zachowania, spamowanie oraz prowokowanie, zarówno w trakcie meczu jak i w komentarzach przed i po meczowych. Wszystkie takie zachowania są zabronione, a każdy jednorazowy przejaw będzie karany punktami karnymi. Wszystkie screeny z obrazami na serwerze muszą zawierać tabelę graczy.

8.2 Wpisanie STEAM_ID w profilu gracza jest obowiązkowe. Jego brak, bądź posiadanie nieprawidłowej wartości równoznaczne jest z usunięciem meczu oraz punktami karnymi.

8.3 Zabronione jest posiadanie więcej niż jednego konta gracza. W przypadku posiadania więcej niż jednego konta gracza, wszystkie jego profile zostaną zablokowane do czasu, gdy użytkownik nie usunie pozostałych kont.

8.4 Użycie nowego gracza przed upłynięciem 24h od dołączenia do drużyny jest zabronione. Gdy dana drużyna użyje nowego gracza bez zgody przeciwników, nałożone zostaną punkty karne dla drużyny, jednakże nie wpłynie to na wynik spotkania.

8.5 Użycie zablokowanego gracza jest zabronione. Gdy dana drużyna użyje zablokowanego gracza nałożone zostaną punkty karne zarówno dla drużyny, jak i samego użytkownika, a mecz zostanie usunięty.

8.6 Brak screenów ćwiartek skutkować będzie punktami karnymi. W przypadku, gdy administrator nie będzie mógł ustalić drużyny zwycięskiej mecz również może zostać usunięty.

8.7 Każda drużyna ma prawo do 1 pięciominutowej pauzy.

8.8 Drużyna ma prawo nie zgodzić się do gry na źle skonfigurowanym serwerze. W takim wypadku po opuszczeniu serwera należy udostępnić dowody, świadczące o błędnych ustawieniach serwera. Mecz zostanie usunięty, a właściciele serwera otrzymają punkty karne. Należy pamiętać, że rozpoczęcie gry na źle skonfigurowanym serwerze jest akceptacją jego złej konfiguracji i nie może być podstawą do konfliktu.

8.9 Każdy gracz ma obowiązek do nagrywania dem z meczu. Tak samo jak z programem Azereus. Upload powinien nastąpić przed upłynięciem 24h od daty zakończenia meczu. W przypadku, gdy zwycięska drużyna nie dopełni tego obowiązku, mecz zostanie usunięty, a gracze otrzymają punkty karne. W fazie play-off usunięcie meczu zamienia się w w/o na korzyść drużyny przeciwnej.

8.10 Nieuzasadnione, bądź bezpodstawne konflikty są zabronione. Za takie konflikty przyznawane są punkty karne dla twórcy konfliktu oraz członków jego drużyny. Każde obarczenie przeciwników w sprawie nieczystej gry musi zostać potwierdzone demem, screenem bądź w inny sposób, tak, aby administrator mógł zapoznać się z danym zachowaniem i podjąć ostateczną decyzję. Bezpodstawne zarzuty oraz aluzje będą karane punktami karnymi.

8.11 Każdy gracz może występować tylko w jednej drużynie danego turnieju. Złamanie tego punktu jest karane punktami karnymi dla gracza oraz drużyny oraz skutkuje usunięciem meczu.

8.12 Opuszczenie serwera przed zakończeniem meczu są zabronione. Każdy mecz musi zostać zakończony. W innym przypadku poprzez opuszczenie meczu zostają nałożone punkty karne oraz reszta punktów należy do drużyny, która na serwerze pozostała.

8.13 Zabronione jest wykorzystywanie błędów map (bugów) powszechnie uznanych jako zakazane np. flashbug, chodzenie po teksturach czy przechodzenie przez nie, korzystanie z załamań tekstur, skywalking etc. Za stosowanie w/w zagrań drużyna zostaje ukarana punktami karnymi oraz wynik może ulec zmianom, w zależności od ilości użytych w/w zagrań (wynik taki sam lub usunięcie meczu).

8.14 Potwierdzenie daty meczu przez liderów drużyn jest akceptacją meczu oraz stawienie się na niego. Za niestawienie się na meczu drużyna otrzyma punkty karne  a drużyna przeciwna wygra mecz poprzez walkower.

8.15 Używanie nielegalnego (zbanowanego) konta STEAM jest zabronione. Natychmiastowo taka osoba zostaje dodana do zablokowanych kont oraz przegrywa walkowerem.

8.16 Ban na stronie blacklisted.pl jest równoznaczny z banem i dyskwalifikacją na platformie ligi AllPlay.

8.17 Używanie niedozwolonego oprogramowania jest surowo karane. Karą za używanie niedozwolonego oprogramowania (cheaty) jest ban we wszystkich ligach i turniejach na zawsze, a przeciwnicy otrzymują W/O.

8.18 Próba sfałszowania statusu przez jedną z drużyn równoznaczna jest z usunięciem meczu (walkowerem) oraz otrzymaniem punktów karnych.

8.19 Użycie niezarejestrowanego gracza jest zabronione. Gdy dana drużyna użyje niezarejestrowanego gracza nałożone zostaną punkty karne dla drużyny, a mecz zostanie usunięty (walkower)

8.20 Wpisywanie fałszywego wyniku jest zabronione. Złamanie tego punktu skutkuje nałożeniem punktów karnych na drużynę.

9. Punkty karne

9.1 Za dane przewinienie gracz otrzymuje punkty karne.

9.2 Punkty karne w lidze allplay przyznawane są na okres 28 dni.

9.3 Gracz, który zdobędzie 16 punktów karnych zostaje zablokowany na 28 dni.

9.4 Punkty karne:

 

Punkty karne dla gracza:

- 2 punkty karne za wulgarną nazwę konta profilu,

- 3 punkty karne za każde niestosowne zachowanie się gracza w stosunku do admina/zawodników drużyny przeciwnej,

- 4 punkty karne za brak dema z meczu,

- 4 punkty karne za brak raportu azereusa z meczu, 

- 5 punktów karnych za prowokację przeciwnika,

- 5 punktów karnych za spam w komentarzach meczowych,

- 6 punktów karnych za udostępnienie fałszywych mediów z meczu (próba oszustwa),

- 7 punktów karnych za grę na zablokowanym koncie,

- 8 punktów karnych za niestawienie się na turniej,

- 10 punktów karnych za nieprawidłowe STEAM_ID,

- 16 punktów karnych za MultiAccount,

- 16 punktów karnych za tzw. „Fake Mecze”,

- 16 punktów karnych + ban za czitowanie podczas meczu (na ID konta gry),

- 16 punktów karnych + ban za nielegalne konto STEAM.

10. Konflikty

10.1 W kwestiach spornych gracze mają prawo zgłosić konflikt, dzięki czemu meczem zajmie się administrator ligi.

10.2 Liga allplay posiada AutoAkcept (po 24 godzinach od wpisania wyniku przez jedną ze stron, i po 1 godzinie przy wyniku wpisanym przez obydwie strony, mecz zostaje automatycznie zaakceptowany).

10.3 Przed rozpoczęciem konfliktu należy sprawdzić czy wszystkie wymagane media znajdują się w danym meczu (status, ćwiartki, raport Azereusa oraz wymagane dema).

10.4 Jeżeli uważasz, że przeciwnik grał niewłaściwie, bądź oszukiwał, wykorzystywał błędy mapy określ, w których minutach demka widzisz ów błąd/oszustwo - przyspieszy to zatwierdzenie (bądź nie) wyniku meczu i podniesie współczynnik wykrywalności oszustw.

10.5 Konflikt należy dokładnie opisać, zdecydowanie przyspieszy to jego rozwiązanie.

10.6 Konflikt należy zgłosić nie szybciej niż 24h po zakończeniu spotkania, chyba że zaistniała sytuacja nie wymaga oczekiwania.

10.7 Konflikt należy zgłosić nie później niż 48h po zakończeniu spotkania, konflikty zgłaszne później nie będa rozpatrywane. 

10.8 W kwestiach nieopisanych w regulaminie, decyzję podejmuje administrator.