1. Założenia ogólne

1.1 Regulamin jest własnością ligi allplay.

1.2 Udział w lidze jest równoznaczny z całkowitą akceptacją poniższego regulaminu.

1.3 Kopiowanie lub wykorzystywanie regulaminu bez zgody allplay jest zabronione.

1.4 Zapisy do turnieju Female Phoenix Cup 1on1 CS:GO trwają :

 

od 5 czerwca 14:00 do 10 czerwca do godziny 16:00.  Limit miejsc to 64 gracze.

 

1.5 System rozgrywek

 

Faza play-off :

- rozgrywana jest systemem  single elimination 64 - BO3 

- mapy wybierane poprzez ban & pick

 

1.6 Mecze turnieju Female Phoenix Cup 1on1 CS:GO  rozgrywane będą w dniach :

 

10.06-11.06 Czas na rozegranie 1 rundy(fazy) to 1godzina

 

Poszczególne fazy

10.06.2018 - 18:00-19:00 1/32

10.06.2018 - 19:00-20:00 1/16

10.06.2018 - 20:00-21:00 1/8

11.06.2018 - 18:00-19:00 1/4

11.06.2018 - 19:00-20:00 Półfinały (BO5)

11.06.2018 - 20:00-21:00 Finał i mecz o 3 miejsce (BO5)

 

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu najlepiej poprzez Fanpage, podany niżej

 

1.7 Administratorzy turnieju:

Łukasz MEta Kozłowski 

Fanpage :  https://www.facebook.com/esport.meta


Sandra frida Wojnowska

Fanpage : https://www.facebook.com/fr1dka/

2. Nagrody

2.1 W turnieju  przewidziano nagrody dla graczy, które w dniu zakończenia rozgrywek zajmą pierwsze trzy miejsca w zawodach.

2.2 Nagrody za poszczególne miejsca:

 

 WKRÓTCE !

 WKRÓTCE !                 

WKRÓTCE !

  


3. Zawodnicy

3.1 Użytkownicy mogą posidać wyłącznie jedno konto gracza i użytkownika z prawidłowo wypełnionymi danymi osobowymi. Multiaccount - patrz punkt 7.2

3.2 Użytkownicy zobowiązani są do wpisania SteamID w profilu. Jego brak - patrz punkt 7.15

3.3 Zabrania się wulgarnych treści w stronę administratorów i użytkowników.

3.4 Zabrania się używania nazw kont graczy oraz opisów o wulgarnej treści  

4. Rozgrywki

4.1 Maksymalna liczba graczy w w każdym turnieju wynosi 64

4.2 Wszystkie mecze oprócz półfinałów i finału (BO5) rozgrywane są systemem BO3

4.3 W przypadku remisu (15:15), rozgrywane są dogrywki po każdej ze stron w systemie MR3 (po wczytaniu cfg do którego link podany jest niżej, dogrywka załączy się automatycznie)

4.5 Używamy configu ap1on1aim.cfg dostępnego do ściągnięcia z tego odnośnika

4.6 Mapy na których rozgrywany jest turniej : (Mappack map do uploadu na serwer KLIK

 

  • aim_9h_ak
  • aim_glockon
  • aim_map
  • aim_map2_go
  • aim_redline
  • aim_furiouz
  • aim_aztec
  • aim_icemap
  • aim_ak_day
  • aim_ak47aim
  • aim_season_rifle
 
- ban - ban - ban - ban - pick - pick - ban - ban - ban - ban - random / BO3
 
- ban - ban  - pick - pick -  ban - ban - pick - pick - ban - ban -  random / BO5

4.7 Surowo karane jest używanie błędów gry. Patrz punkt 7.7

4.8 Używanie chatu w grze w celu zirytowania/obrażenia przeciwnika jest zabronione.

4.9 Maksymalny czas, w którym gracz może się spóźnić na mecz od zaakceptowanej wcześniej godziny to 15 minut. Nieprzybycie przeciwnika musi być udokumentowane screenshotem z rcon status / status.

4.10 Używanie chatu w grze w celu zirytowania/obrażenia przeciwnika jest zabronione.

4.11 W trakcie trwania turnieju dostępnych jest 9 serwerów do waszej dyspozycji - wystarczy wcześniej napisać do administratora odpowiedzialnego za turniej. Serwery sponsorowane przez 1shoot1kill tick rate : 128

ABY DOKONAĆ REZERWACJI SERWERA proszę pisać do nas na Fanpage, nie rezerwujemy serwerów poprzez kontakt e-mail! Dodatkowo proszę pamiętać o dodaniu odnośnika do meczu lub jego ID, bo nie mamy zamiaru za każdym razem bawić się w detektywa. I bardzo bym prosił o dogadanie się z przeciwnikiem kto o taki serwer będzie się ubiegał.

4.12 Każdy gracz ma prawo do 1 pięciominutowej pauzy na każdą rozgrywaną mapę

5. Media

5.1 Media z meczu tj. screeny z wynikami z poszczególnych map, status udostępniają gracze danej drużyny zaraz po zakończeniu spotkania poprzez Dodaj Media w zakładce Informacje. Dopuszcza sie w wyjątkowych sytuacjach dodawanie linków do mediów w komentarzach, jeśli strona nie pozwala ich wrzucić.

5.2 Media z meczu (ss z wynikami, status) należy udostępanić w przeciągu 6 godzin od zakończenia spotkania.

5.3 Media (screeny, dema) należy zachować do zakończenia turnieju oraz udostępnić je na życzenie administratora rozgrywek.

5.4 Dema można zażądać poprzez opcję dodania komentarza/raportu do spotkania.

5.5 Każdy gracz może poprosić przeciwnika o dema do godziny od zakończenia spotkania. Czas na ich dostarczenie wynosi 12 godziny od napisania prośby.

5.6 W przypadku złego requestu, można go poprawić w komentarzach do meczu maksymalnie do 10 minut od wstawienia/napisania błędnego requestu.

5.7 W turnieju Female Phoenix Cup 1on1 CS:GO  można poprosić tylko o 1 demo z wybranej mapy

5.8 Prośba o więcej dem niż uwzględnione w regulaminie danej ligi będzie nieważna.

6. Oszukiwanie

6.1 Zabronione jest uczestnictwo w lidze na nielegalnym koncie STEAM oraz allplay.

6.2 Bany

6.3 Ban jest przyznawany graczowi, a nie tylko na konto gry, a zatem nawet jeśli zmienicie konto, a nam uda się dowieść, że ta sama osoba, wcześniej zbanowana, gra na nowym koncie gracza, ban zostaje przeniesiony na kolejne konto.

6.4 Należy posiadać prawidłowe STEAM_ID w profilu użytkownika na stronie ligi. Posiadanie błędnego - patrz punkt 7.15

6.5 W wypadku wątpliwości czy dane zagranie jest zakazane należy skonsultować się z administratorem ligi. Gracz, który zauważy, że przeciwnik używał jednej z w/w rzeczy zgłasza to po meczu administratorowi ligi, który wyciągnie z tego konsekwencje.

6.6 Używanie niedozwolonego oprogramowania jest surowo karane. Karą za używanie niedozwolonego oprogramowania (cheaty) jest ban we wszystkich ligach i turniejach na zawsze.

6.7 W czasie meczu oraz po zakończeniu spotkania obowiązuje kultura osobista.

6.8 Próba sfałszowania statusu równoznaczna jest z przypianiem walkowera na korzyść przeciwnika a dana drużyna ukarana zostanie punktami karnymi.

6.9 Gracz, który udowodni nieczystą grę przeciwnika (cheaty) wygrywa mecz walkowerem.

6.10 Zabronione jest uczestnictwo w turnieju gracza, który nie ma zarejestrowanego konta allplay z prawidłowo podanymi danymi osobowymi

7. Kary i rozstrzygnięcia

7.1 Wulgarne treści, zachowania, spamowanie oraz prowokowanie, zarówno w trakcie meczu jak i w komentarzach przed i po meczowych. Wszystkie takie zachowania są zabronione, a każdy jednorazowy przejaw będzie karany punktami karnymi. Wszystkie screeny z obrazami na serwerze powinny zawierać tabelę graczy.

7.2 Zabronione jest posiadanie więcej niż jednego konta gracza. W przypadku posiadania więcej niż jednego konta gracza, wszystkie jego profile zostaną zablokowane do czasu, gdy użytkownik nie usunie pozostałych kont. Konto gracza = zarejestrowane konto w naszej lidze

7.3 Użycie zablokowanego konta gracza jest zabronione. Gdy gracz użyje zablokowanego konta nałożone zostaną punkty karne, a mecz zostanie usunięty (faza grupowa), w/o (faza play-off)

7.4 Gracz ma prawo nie zgodzić się do gry na źle skonfigurowanym serwerze. W takim wypadku po opuszczeniu serwera należy udostępnić dowody, świadczące o błędnych ustawieniach serwera. Należy pamiętać, że rozpoczęcie gry na źle skonfigurowanym serwerze jest akceptacją jego złej konfiguracji i nie może być podstawą do konfliktu.

7.5 Każdy gracz ma obowiązek do nagrywania dem z meczu - upload w przypadku requestu przeciwnika.

7.6 Nieuzasadnione, bądź bezpodstawne konflikty są zabronione. Za takie konflikty przyznawane są punkty karne dla twórcy konfliktu oraz członków jego drużyny. Każde obarczenie przeciwników w sprawie nieczystej gry musi zostać potwierdzone demem, screenem bądź w inny sposób, tak, aby administrator mógł zapoznać się z danym zachowaniem i podjąć ostateczną decyzję. Bezpodstawne zarzuty oraz aluzje będą karane punktami karnymi.

7.7 Zabronione jest wykorzystywanie błędów map (bugów) powszechnie uznanych jako zakazane np. flashbug, chodzenie po teksturach czy przechodzenie przez nie, np. skywalking etc. Za stosowanie w/w zagrań drużyna zostaje ukarana punktami karnymi oraz wynik może ulec zmianom, w zależności od ilości użytych w/w zagrań (wynik taki sam lub usunięcie meczu).

7.8 Potwierdzenie daty meczu przez obydwu graczy jest akceptacją meczu oraz stawienie się na niego. Za niestawienie się na meczu gracz otrzyma punkty karne a jego przeciwnik wygra mecz poprzez walkower.

7.8.1 Aby domagać się w/o za niestawienie się na dogadany termin rozegrania meczu, data i godzina musi zostać potwierdzona w Informacjach o meczu lub w komentarzu pod meczowym przed obydwóch graczy. Nie akceptowane są screeny z rozmów STEAM itp.

7.10 Ban na stronie blacklisted.pl jest równoznaczny z banem i dyskwalifikacją na platformie ligi AllPlay.

7.11 Używanie niedozwolonego oprogramowania jest surowo karane. Karą za używanie niedozwolonego oprogramowania (cheaty) jest ban we wszystkich ligach i turniejach na zawsze, a przeciwnicy otrzymują W/O.

7.12 Próba sfałszowania statusu przez jedną z drużyn równoznaczna jest z usunięciem meczu (walkowerem) oraz otrzymaniem punktów karnych.

7.13 Wpisywanie fałszywego wyniku jest zabronione. Złamanie tego punktu skutkuje nałożeniem punktów karnych na gracza

7.14 Wpisanie (zaakceptowanie) wyniku, wiąże się z jego akceptacją. Po tym fakcie, zgłoszenie konfliktu jest możliwe, jednakże jakakolwiek przyczyna jego zgłoszenia nie będzie miała wpływu na wynik spotkania.

7.15 Wpisanie STEAM_ID w profilu gracza jest obowiązkowe. Jego brak, bądź posiadanie nieprawidłowej wartości równoznaczne jest z walkowerem na korzyść przeciwnika oraz punktami karnymi.

8. Konflikty

8.1 W kwestiach spornych gracze mają prawo zgłosić konflikt, dzięki czemu meczem zajmie się administrator ligi.

8.2 Liga allplay posiada AutoAkcept (po 24 godzinach od wpisania wyniku przez jedną ze stron, i po 1 godzinie przy wyniku wpisanym przez obydwie strony, mecz zostaje automatycznie zaakceptowany).

8.3 Przed rozpoczęciem konfliktu należy sprawdzić czy wszystkie wymagane media znajdują się w danym meczu (status, ćwiartki oraz wymagane dema).

8.4 Jeżeli uważasz, że przeciwnik grał niewłaściwie, bądź oszukiwał, wykorzystywał błędy mapy określ, w których minutach demka widzisz ów błąd/oszustwo - przyspieszy to zatwierdzenie (bądź nie) wyniku meczu i podniesie współczynnik wykrywalności oszustw.

8.5 Konflikt należy dokładnie opisać, zdecydowanie przyspieszy to jego rozwiązanie.

8.6 Konflikt należy zgłosić nie szybciej niż 24h po zakończeniu spotkania, chyba że zaistniała sytuacja nie wymaga oczekiwania.

8.7 Konflikt należy zgłosić nie później niż 48h po zakończeniu spotkania, konflikty zgłaszne później nie będa rozpatrywane. 

8.8 W kwestiach nieopisanych w regulaminie, decyzję podejmuje administrator.