1. Założenia ogólne

1.1 Regulamin jest własnością ligi allplay.

1.2 Udział w lidze jest równoznaczny z całkowitą akceptacją poniższego regulaminu.

1.3 Kopiowanie lub wykorzystywanie regulaminu bez zgody allplay jest zabronione.

1.4 Zapisy do turnieju QPAD Spring Cup 5on5 CS:GO 1on1 AIM  trwają od 9 kwietnia 12:00 do 14 kwietnia 12:00.  Limit miejsc to 80 graczy.

 

1.5 System rozgrywek

Faza grupowa :

- 16 grup po 5 graczy - rozgrywana jest systemem BO3. Z każdej grupy awansuje 2 graczy do fazy play-off

- mapy losowane przez system

Faza play-off :

- rozgrywana jest systemem  single elimination 32 - BO3 

1/32, 1/16 fazy play-off mapy wybierane przez system

- ćwierćfinały, półfinały i finał mapy wybierane poprzez ban & pick

 

1.6 Mecze turnieju QPAD Spring Cup 5on5 CS:GO 1on1 AIM  rozgrywane są w dniach 15.04- 12.05 Czas na rozegranie 1 rundy(fazy) to 48h (2 pełne dni).

 

Poszczególne fazy

15.04.2016 - 25.04.2016 -  Faza grupowa

25.04.2016 - 27.04.2016 - 1/32

27.04.2016 - 29.04.2016 - 1/16

29.04.2016 - 06.05.2016 - Przerwa świąteczna - Majówka

06.05.2016 - 08.05.2016 - Ćwierćfinały

08.05.2016 - 10.05.2016 - Półfinały

10.05.2016 - 12.05.2016 - FINAŁ
 

1.7 Administratorzy: 

Główny administrator turnieju :  

Łukasz MEta Kozłowski - meta@allplay.pl

2. Nagrody

2.1 W turnieju przewidziano nagrody dla graczy, które w dniu zakończenia rozgrywek zajmą pierwsze trzy miejsca w zawodach.

2.2 Nagrody za poszczególne miejsca:

 

 klawiatura QPAD MK-90 + podkładka QPAD UC-36

               QPAD MK-90              QPAD UC-36

 

 klawiatura QPAD MK-70 + podkładka QPAD UC-36                              QPAD MK-70         QPAD UC-36

 

 

 myszka QPAD 8K + podkładka QPAD UC-36                     

  QPAD 8K       QPAD UC-36


2.3 Po zakończeniu rozgrywek Organizator skontaktuje się ze zwycięzcami poprzez pocztę e-mail w celu uzgodnienia przesłania nagrody.

2.4 Uczestnicy mają prawo zrzec się z nagrody.

2.5 Nagroda zostanie wysłana do Laureata w terminie 30 dni od dnia zakończenia rozgrywek na adresy zwycięzców podanych przez nich w wiadomości e-mail.

2.6 O dalszym przeznaczeniu nagrody nieodebranej przez Laureatów decyduje Organizator. W przypadku niedostarczenia adresów w ciągu 2 tygodni od zakończenia turnieju nagrody przepadają.

2.7 Podatek od nagrody pokrywa Organizator.

2.8 Decyzje Organizatora są ostateczne.

3. Zawodnicy

3.1 Użytkownicy mogą posidać wyłącznie jedno konto gracza i użytkownika z prawidłowo wypełnionymi danymi osobowymi. Multiaccount - patrz punkt 7.2

3.2 Użytkownicy zobowiązani są do wpisania SteamID w profilu. Jego brak - patrz punkt 7.15

3.3 Zabrania się wulgarnych treści w stronę administratorów i użytkowników.

3.4 Zabrania się używania nazw kont graczy oraz opisów o wulgarnej treści  

4. Rozgrywki

4.1 Maksymalna liczba graczy w turnieju wynosi 80

4.2 Wszystkie mecze rozgrywane są systemem BO3

4.3 O wyborze stron decyduje nożówka, rozgrywana na każdej mapie

4.4 W przypadku remisu (15:15), rozgrywane są dogrywki po każdej ze stron w systemie MR3 (po wczytaniu cfg do którego link podany jest niżej, dogrywka załączy się automatycznie)

4.5 Obowiązkowe jest uruchomienie AntyCheat'a - allplay Azereus.

4.5.1 Jeżeli gracz nie będzie miał Azereus'a musi wrzucić screen błędu i demo z meczu.

4.6 Używamy configu ap1on1aim.cfg dostępnego do ściągnięcia z tego odnośnika

4.7 Mapy na których rozgrywany jest turniej :

 

  • aim_9h_ak
  • aim_glockon
  • aim_map
  • aim_map2_go
  • aim_redline
  • aim_furiouz
  • aim_aztec
  • aim_icemap
  • aim_ak_day
  • aim_ak47aim
  • aim_season
 
W fazie ćwierćfinałów, półinałów i finału mapy odrzucane są w następujący sposób:
 
- ban - ban - ban - ban - pick - pick - ban - ban - ban - ban - random

4.7 Surowo karane jest używanie błędów gry. Patrz punkt 7.7

4.8 Używanie chatu w grze w celu zirytowania/obrażenia przeciwnika jest zabronione.

4.9 Maksymalny czas, w którym gracz może się spóźnić na mecz od zaakceptowanej wcześniej godziny to 20 minut. Nieprzybycie przeciwnika musi być udokumentowane screenshotem z rcon status.

4.10 Używanie chatu w grze w celu zirytowania/obrażenia przeciwnika jest zabronione.

4.11 W trakcie trwania turnieju dostępnych jest 6 serwerów do waszej dyspozycji - wystarczy wcześniej napisać do administratora odpowiedzialnego za turniej (kontakt w sprawie serwerów wyłącznie poprzez stronę allplay.pl) . Serwery sponsorowane przez 1shotkill.pl tick rate : 128

ABY DOKONAĆ REZERWACJI SERWERA proszę conajmniej 6 godzin przed umówioną datą i godziną spotkania do mnie napisać na PRIV, nie rezerwuje serwerów poprzez kontakt e-mail! Dodatkowo proszę pamiętać o dodaniu odnośnika do meczu lub jego ID, bo nie mam zamiaru za każdym razem bawić się w detektywa. I bardzo bym prosił o dogadanie się z przeciwnikiem kto o taki serwer będzie się ubiegał.

4.12 Każdy gracz ma prawo do 2 pięciominutowych pauz.

5. Media

5.1 Media z meczu tj. screeny z wynikami z poszczególnych map, status oraz raporty z Azereusa udostępniają gracze danej drużyny zaraz po zakończeniu spotkania poprzez Dodaj Media w zakładce Informacje. Dopuszcza sie w wyjątkowych sytuacjach dodawanie linków do mediów w komentarzach, jeśli strona nie pozwala ich wrzucić.

5.2 Media z meczu (ss z wynikami, status, raporty azereus) należy udostępanić w przeciągu 12 godzin od zakończenia spotkania.

5.3 Media (screeny, dema oraz raport Azereusa) należy zachować do zakończenia turnieju oraz udostępnić je na życzenie administratora rozgrywek.

5.4 Dema można zażądać poprzez opcję dodania komentarza/raportu do spotkania.

5.5 Każdy gracz może poprosić przeciwnika o dema do godziny od zakończenia spotkania. Czas na ich dostarczenie wynosi 12 godziny od napisania prośby.

5.6 W prośbie o demo należy dokładnie opisać, z której ćwiartki/połówki meczu dany gracz ma dostarczyć POV (Terrorist, Counter-Terrorist). Prośby z nieokreślonymi jasno ćwiartkami/połówkami są nieważne.

5.7 W przypadku złego requestu, można go poprawić w komentarzach do meczu maksymalnie do 20 minut od wstawienia/napisania błędnego requestu.

5.8 W turnieju QPAD Spring Cup CS:GO 1on1 AIM  można poprosić maksymalnie o 2 ćwiartki w systemie BO3

5.9 Prośba o więcej ćwiartek dem niż uwzględnione w regulaminie danej ligi będzie nieważna.

6. Oszukiwanie

6.1 Zabronione jest uczestnictwo w lidze na nielegalnym koncie STEAM oraz allplay.

6.2 Bany

6.2.1 Ban na stronie blacklisted.pl jest równoznaczny z banem w lidze allplay. Bany w innych ligach i turniejach (ESL, Cybersport, eliminacje WCG, ESWC  i wszelkie inne regularne rozgrywki i ligi oraz mecze ffa) nałożone na graczy i ich konta gier z dniem 01.01.2012 bedą również skutkowały banem w lidze allplay. Poddane zostaną jednak dodatkowej weryfikacji, jeśli dostarczycie nam takie dowody, byśmy mogli je zweryfikować.

6.2.2 Od nałożonych banów gracze będą mogli odwoływać się poprzez blacklisted.pl oraz sekcję allplay antycheat

6.2.3 Po upływie 6 miesięcy od bana gracz będzie mógł ubiegać się o tzw. rehabilitację. Pisząc prośbę o zawieszenie kary.

6.2.4 Ban zostanie zawieszony tymczasowo, jednak w przypadku kolejnego złapania ban bedzie skutkował dożywotnim zakazem gry w lidze allplay.

6.2.5 W przypadku wcześniejszego zdjęcia bana przez inne ligi (na przykład rehabilitacja ESL) ban zostanie również zdjęty w lidze allplay, jednak nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od nadania bana.

6.2.6 Ban jest przyznawany graczowi, a nie tylko na konto gry, a zatem nawet jeśli zmienicie konto, a nam uda się dowieść, że ta sama osoba, wcześniej zbanowana, gra na nowym koncie gracza, ban zostaje przeniesiony na kolejne konto.

6.3 Należy posiadać prawidłowe STEAM_ID w profilu użytkownika na stronie ligi. Posiadanie błędnego - patrz punkt 7.15

6.4 W wypadku wątpliwości czy dane zagranie jest zakazane należy skonsultować się z administratorem ligi. Drużyna, która zauważy, że przeciwnik używał jednej z w/w rzeczy zgłasza to po meczu administratorowi ligi, który wyciągnie z tego konsekwencje.

6.5 Używanie niedozwolonego oprogramowania jest surowo karane. Karą za używanie niedozwolonego oprogramowania (cheaty) jest ban we wszystkich ligach i turniejach na zawsze.

6.6 W czasie meczu oraz po zakończeniu spotkania obowiązuje kultura osobista.

6.7 Próba sfałszowania statusu równoznaczna jest z przypianiem walkowera na korzyść przeciwnika a dana drużyna ukarana zostanie punktami karnymi.

6.8 Gracz, który udowodni nieczystą grę przeciwnika (cheaty) wygrywa mecz walkowerem.

6.9 Zabronione jest uczestnictwo w turnieju gracza, który nie jest dodany do drużyny oraz nie ma założonego konta allplay z prawidłowo podanymi danymi osobowymi

7. Kary i rozstrzygnięcia

7.1 Wulgarne treści, zachowania, spamowanie oraz prowokowanie, zarówno w trakcie meczu jak i w komentarzach przed i po meczowych. Wszystkie takie zachowania są zabronione, a każdy jednorazowy przejaw będzie karany punktami karnymi. Wszystkie screeny z obrazami na serwerze powinny zawierać tabelę graczy.

7.2 Zabronione jest posiadanie więcej niż jednego konta gracza. W przypadku posiadania więcej niż jednego konta gracza, wszystkie jego profile zostaną zablokowane do czasu, gdy użytkownik nie usunie pozostałych kont. Konto gracza = zarejestrowane konto w naszej lidze

7.3 Użycie zablokowanego konta gracza jest zabronione. Gdy gracz użyje zablokowanego konta nałożone zostaną punkty karne, a mecz zostanie usunięty (faza grupowa), w/o (faza play-off)

7.4 Gracz ma prawo nie zgodzić się do gry na źle skonfigurowanym serwerze. W takim wypadku po opuszczeniu serwera należy udostępnić dowody, świadczące o błędnych ustawieniach serwera. Należy pamiętać, że rozpoczęcie gry na źle skonfigurowanym serwerze jest akceptacją jego złej konfiguracji i nie może być podstawą do konfliktu.

7.5 Każdy gracz ma obowiązek do nagrywania dem z meczu - upload w przypadku requestu przeciwnika.

7.5.1 Każdy gracz ma obowiązek rozpocząć nadzór Azereusem. Upload powinien nastąpić przed upłynięciem 12h od daty zakończenia meczu. W przypadku, gdy zwycięzca nie dopełni tego obowiązku, mecz może zostać usunięty, a gracz otrzyma punkty karne - jednakże ostateczną decyzję podejmuje administrator. W fazie play-off usunięcie meczu może zamienić się w w/o na korzyść przeciwnika.

7.5.2 W przypadku braku pliku azereus ostateczną decyzję podejmuje administrator, który może zażyczyć uploadu wszystkich dem zawodnika który nie odpalił azereusa, bądź nie utworzył raportu z przyczyn błędnego działania programu.

7.6 Nieuzasadnione, bądź bezpodstawne konflikty są zabronione. Za takie konflikty przyznawane są punkty karne dla twórcy konfliktu oraz członków jego drużyny. Każde obarczenie przeciwników w sprawie nieczystej gry musi zostać potwierdzone demem, screenem bądź w inny sposób, tak, aby administrator mógł zapoznać się z danym zachowaniem i podjąć ostateczną decyzję. Bezpodstawne zarzuty oraz aluzje będą karane punktami karnymi.

7.7 Zabronione jest wykorzystywanie błędów map (bugów) powszechnie uznanych jako zakazane np. flashbug, chodzenie po teksturach czy przechodzenie przez nie, np. skywalking etc. Za stosowanie w/w zagrań drużyna zostaje ukarana punktami karnymi oraz wynik może ulec zmianom, w zależności od ilości użytych w/w zagrań (wynik taki sam lub usunięcie meczu).

7.8 W przypadku posiadania tzw. "Czarnych" screenów, wszystkich takich samych oraz screenów w większości niekompletnych (np. miniaturek) wykonanych przez program Azereus u któregokolwiek z graczy należy wysłać taki raport, oraz dodatkowo dostarczyc demka z całego spotkania, bez requestu przeciwnika. To samo się tyczy w przypadku błędu azereusa (nie wygenerował nadzoru, nastąpiło przerwanie pracy azereusa itp.) Gracz zostanie ukarana 4 punktami karnymi, jeśli nie dostarczy kompletu mediów - demka i raportu. Zaś w przypadku remisu lub wygranego spotkania przez gracza bez kompletu mediów mecz ten zostanie usunięty (faza grupowa), walkower na korzyść przeciwnika w przypadku fazy play-off.

7.9 Potwierdzenie daty meczu przez obydwu graczy jest akceptacją meczu oraz stawienie się na niego. Za niestawienie się na meczu gracz otrzyma punkty karne a jego przeciwnik wygra mecz poprzez walkower.

7.9.1 Aby domagać się w/o za niestawienie się na dogadany termin rozegrania meczu, data i godzina musi zostać potwierdzona w Informacjach o meczu lub w komentarzu pod meczowym przed obydwóch graczy. Nie akceptowane są screeny z rozmów STEAM itp.

7.10 Ban na stronie blacklisted.pl jest równoznaczny z banem i dyskwalifikacją na platformie ligi AllPlay.

7.11 Używanie niedozwolonego oprogramowania jest surowo karane. Karą za używanie niedozwolonego oprogramowania (cheaty) jest ban we wszystkich ligach i turniejach na zawsze, a przeciwnicy otrzymują W/O.

7.12 Próba sfałszowania statusu przez jedną z drużyn równoznaczna jest z usunięciem meczu (walkowerem) oraz otrzymaniem punktów karnych.

7.13 Wpisywanie fałszywego wyniku jest zabronione. Złamanie tego punktu skutkuje nałożeniem punktów karnych na gracza

7.14 Wpisanie (zaakceptowanie) wyniku, wiąże się z jego akceptacją. Po tym fakcie, zgłoszenie konfliktu jest możliwe, jednakże jakakolwiek przyczyna jego zgłoszenia nie będzie miała wpływu na wynik spotkania.

7.15 Wpisanie STEAM_ID w profilu gracza jest obowiązkowe. Jego brak, bądź posiadanie nieprawidłowej wartości równoznaczne jest z walkowerem na korzyść przeciwnika oraz punktami karnymi.

8. Punkty karne

8.1 Za dane przewinienie gracz otrzymuje punkty karne.

8.2 Punkty karne w lidze allplay przyznawane są na okres 28 dni.

8.3 Gracz, który zdobędzie 16 punktów karnych zostaje zablokowany na 28 dni.

8.4 Punkty karne:

 

Punkty karne dla gracza:

- 2 punkty karne za wulgarną nazwę konta profilu,

- 3 punkty karne za każde niestosowne zachowanie się gracza w stosunku do admina/przeciwnika,

- 4 punkty karne za brak dema z meczu,

- 4 punkty karne za brak raportu azereusa z meczu, 

- 5 punktów karnych za prowokację przeciwnika,

- 5 punktów karnych za spam w komentarzach meczowych,

- 6 punktów karnych za udostępnienie fałszywych mediów z meczu (próba oszustwa),

- 7 punktów karnych za grę na zablokowanym koncie,

- 10 punktów karnych za nieprawidłowe STEAM_ID,

- 16 punktów karnych za MultiAccount,

- 16 punktów karnych za tzw. „Fake Mecze”,

- 16 punktów karnych + ban za czitowanie podczas meczu (na ID konta gry),

- 16 punktów karnych + ban za nielegalne konto STEAM.

9. Konflikty

10.1 W kwestiach spornych gracze mają prawo zgłosić konflikt, dzięki czemu meczem zajmie się administrator ligi.

10.2 Liga allplay posiada AutoAkcept (po 24 godzinach od wpisania wyniku przez jedną ze stron, i po 1 godzinie przy wyniku wpisanym przez obydwie strony, mecz zostaje automatycznie zaakceptowany).

10.3 Przed rozpoczęciem konfliktu należy sprawdzić czy wszystkie wymagane media znajdują się w danym meczu (status, ćwiartki, raport Azereusa oraz wymagane dema).

10.4 Jeżeli uważasz, że przeciwnik grał niewłaściwie, bądź oszukiwał, wykorzystywał błędy mapy określ, w których minutach demka widzisz ów błąd/oszustwo - przyspieszy to zatwierdzenie (bądź nie) wyniku meczu i podniesie współczynnik wykrywalności oszustw.

10.5 Konflikt należy dokładnie opisać, zdecydowanie przyspieszy to jego rozwiązanie.

10.6 Konflikt należy zgłosić nie szybciej niż 24h po zakończeniu spotkania, chyba że zaistniała sytuacja nie wymaga oczekiwania.

10.7 Konflikt należy zgłosić nie później niż 48h po zakończeniu spotkania, konflikty zgłaszne później nie będa rozpatrywane. 

10.8 W kwestiach nieopisanych w regulaminie, decyzję podejmuje administrator.