Nowe skórki w sklepie

  • Stalowa Shyvana
  • Shyvana Kościstego Szpona
  • Miss Fortune Gangsterka
  • Jurajski Cho'Gath

PVP.net v1.47

  • Gdyby twoje statystyki miałby zostać skasowane, otrzymasz powiadomienie.
  • Gry niestandardowe będą sortowane prawidłowo.

League of Legends v1.0.0.128

Shyvana, Półsmoczyca

  • Podwójne Ugryzienie:
    - Shyvana podczas następnego ataku uderzy dwa razy. Oba ataki wywołują efekty po trafieniu i Smoczej Furii.
    - Postać Smoka: Podwójne Ugryzienie trafia wszystkie cele znajdujące się przed Shyvaną.
  • Wypalenie:
    - Shyvana zadaje magiczne obrażenia na sekundę pobliskim wrogom, a jej prędkość ruchu zostaje znacznie zwiększona na 3 sekundy. Premia do prędkości ruchu z czasem spada.
    - Postać Smoka: Wypalenie sprawia, że ziemia zajmuje się ogniem, a wszyscy wrogowie znajdujący się na niej otrzymują kolejne obrażenia.
  • Ognisty Podmuch:
    - Shyvana zieje kulą ognia, która zadaje obrażenia magiczne i na 4 sekundy obniża wartość pancerza przeciwnika.
    - Postać Smoka: Ognisty Podmuch razi wszystkie cele znajdujące się przed nią.
  • Smoczy Atak (superumiejętność)
    - Użycie: Shyvana przemienia się w smoczycę i leci do wskazanego miejsca. Wrogowie na jej drodze otrzymują obrażenia magiczne i zostają zepchnięci w kierunku jej celu.
    - Biernie: Shyvana wzmacnia swe łuski, co zwiększa wartość jej pancerza i odporność na magię. Premie obronne są podwojone w postaci smoka.
  • Smocza Furia (Pasywna):
    - Ataki w walce wręcz zadawane przez Shyvanę wzmacniają jej umiejętności.
    - Podwójne Ugryzienie - czas odnowienia skrócony o 0,5 sekundy.
    - Wypalenie - czas działania przedłużony o 1 sekundę, maksymalnie do 6 sekund.
    - Ognisty Podmuch - zadaje 20% obrażeń od umiejętności osłabionym celom.
    - Smoczy Atak - ataki generują 2 pkt. Furii*, a Shyvana w ludzkiej postaci biernie otrzymuje punkty Furii.

Amumu

  • Zasięg ataku zwiększono z 100 do 125

Caitlyn

  • Obrażenia podstawowe Rozjemcy z Piltover zmniejszono z 20/65/110/155/200 do 20/60/100/140/180 pkt.
  • Zasięg aktywacji Pułapki na Yordla wynosi teraz 135, a nie 150.

Graves

  • Prawdziwe Męstwo:
    - Czas działania wzmocnienia obniżony do 3 sek. z 4.
    - Pancerz i odporność na magię za każdy ładunek zmniejszone z 4 do 3 na najwyższym poziomie.
  • Obrażenia zadawane przez Gruby Śrut za każdy dodatkowy pocisk zostały zmniejszone z 35% do 30%.

Olaf

  • Prędkość lotu pocisku Rzutu Toporem zwiększono ze 1500 do 1600.
  • Ragnarok:
    - Teraz przy aktywacji usuwa efekty kontroli tłumu.
    - Długość działania zmieniono z 5/6,5/8 do 6 sekund.

Riven

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Riven po niektórych poleceniach zatrzymywała się.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Wybuch Ki i Połamane Skrzydła tymczasowo pozostawiał martwe stwory, przez które nie można było przejść.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że zasięg kolizji Riven czasem był nieprawidłowo liczony.

Shaco

  • Zmieniliśmy opisy Podstępu, Halucynacji, i podpowiedzi, aby były jaśniejsze.
  • Podstęp trafi krytycznie, nawet jeśli atak nastąpi po wyjściu z niewidzialności (np. aby rzucić Zabawkę Niespodziankę).
  • Zabawka Niespodzianka:
    - Obrażenia zmniejszono z 35/55/75/95/115 do 35/50/65/80/95 pkt.
    - Każdy punkt mocy umiejętności zwiększa obrażenia o 0,2, a nie o 0,25 pkt.
    - Zasięg aktywacji zmniejszono z 350 do 300.
    - Zasięg rzucania zwiększono z 400 do 425.
  • Halucynacje:
    - Naprawiono błąd, który sprawiał, że klon Shaco nie aktywował pasywnego efektu Trucizny na Dwa Ostrza.

Talon

  • Koszt many Rozpruwania zwiększono z 45/50/55/60/65 do 60/65/70/75/80 pkt.
  • Czas odnawiania Napaści z Cienia wydłużono do 75/65/55 z 60/50/40 sek.

Wukong

  • Miażdżący Cios:
    - Każdy punkt obrażeń od ataku zwiększa obrażenia o 1,1, a nie o 1,0 pkt.
    - Naprawiono błąd, który sprawiał, że Miażdżący Cios nie pokazywał trafienia krytycznego albo nie dawał efektu kradzieży życia.
  • Przynęta:
    - Rzucenie Przynęty nie pokazuje od razu wrogom ubytku na pasku many Wukonga.
    - Naprawiono błąd, który sprawiał, że czasem niewidzialność Wukonga nie powodowała ignorowania kolizji.
    - Poprawiono efekt i umiejscowienie Przynęty - Przynęta powinna dokładnie oddawać poprzednią pozycję i zachowanie Wukonga.
    - Wukong po zagraniu Przynęty nieznacznie przesuwa się do przodu, nie jest tak, że to przynęta była odpychana do tyłu względem jego pozycji.
  • Cios Nimbu:
    - Premia do prędkości ataku została podniesiona do 30/35/40/45/50% z 20/25/30/35/40%.
    - Wydłużono czas działania premii do prędkości ataku z 3 do 4 sekund.

Dominion

  • Zmieniono czas do odrodzenia, teraz różnica wynosi +2/-2 sekundy, bez względu na różnicę wyniku.
  • Przebicie pancerza na Crystal Scar zmniejszono z 15% do 12%.
  • Zwiększono nagrodę punktową dla celów punktacji osobistej za asystę przy przejmowaniu lub neutralizacji punktu strategicznego z 10 do 25.
  • Zmieniono Garnizon, już nie trzeba nim celować, niczym Awansem. Będzie można go rzucić, kiedy w zasięgu będzie odpowiedni punkt strategiczny.
  • Naprawiono wskaźnik przejmowania run znajdujących się na środku mapy, aby prawidłowo wskazywał czas przejmowania. Sam czas nie uległ zmianie.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że punkty strategiczne mogły być przesunięte.
  • Naprawiono problemy z zawieszaniem gry przy wyłączonym dźwięku.

Przedmioty

  • Wykrywacz Hextech:
    - Zmieniliśmy opis, aby było jasne, że umiejętność bierna wykrywa ukryte jednostki.
    - Zmieniliśmy kursor, efekty cząsteczkowe i zmniejszenie pola widzenia.